Bölüm 7

396 29 9
                                    


Karşımda samet vardı allahım sen yardım et ben bu çocuğa plotoniktim ama napim çok tatlıydı gözleride çok güzeldii.

Bana baktığında utanarak cellatın yanına gittim ve oturdum.

Ardından umut bir anda bağırınca yerimden sıçradım.

DENİZDEN

Umata sarılmış etrarfı izliyordum umut etrafa bakıp berkenin beni izlediğini fark edince sinirle bağırdı ''ÇEK LAN GÖZLERİNİ DENİZİN ÜSTÜNDEN!'' beni hafifçe itip kendinden uzaklaştırdı ve ayağa kalkıp berkeye doğru sinirle ilerledi.

Ardından bende hızla ayağa kalktım ve umutu tutmaya çalıştım bizimkilere baktığımda sadece izliyolardı ''ne bakıyorsunuz bir şey yapsanıza!'' diye seslendiğimde yiğit omuz silkip ''bizim kızımıza bakıyorsa sonucuna katlanacak''dedi.

Umut berkeyi dövüyordu kürşat arkadan umuta saldırmak için koştuğunda çelme takıp düşürdüm bana sinirle baktığında ''bırakın da iki delikanlı gibi kavga etsinler benim abilerim karışıyor mu mal'' dedim göz devirerek.

Cellat arkadan gülüyordu ayhan ve asir umuta saldırınca bizimkilerde onlara saldırdı.

ares ayhanı cellat kürşatı yiğit asiri umut berkeyi dövüyordu kızlarda kavgayı ayırmaya çalışıyordu.

Umutun kolundan tutup ayırmaya çalıştım ''umut yeter vurma artık çocuk ölecek''

''Gebersin şerefsiz'' dediğinde sinirle konuştum ''öylemi eğer berkeyi bırakmazsan evi terk ederim''

Hızla berkeyi bırakıp ayağa kalktı umut kalkınca diğerleri de kalktılar.

''Öküz'' diyip masadan telefonumu aldım.

Umut yanıma gelip kolunu omzuma attığında gülümsedim beni kendine biraz daha çok çekip berkeye bakıp güldü ''benim olana bakarsan böyle gözünle götün yer değiştirir''dediği şeyle utanarak başımı eğdim.

Ardından hep birlikte mekandan çıktık.''Vay be iyi dövdünüz yalnız''diyen edanın kolunu çimdikledim.

''Ahh ne çimdikliyon kızım yaa yalnız umut denizi baya baya kıskandı''diyip güldüğünde umut'un da alttan alttan güldüğünü gördüm yanii şimdi benimde biraz hoşuma gitmiştii.

Aysudenin sesi ile ona döndüm ''yaa siz onu bunu bırakın da buse kavgayı fırsat bilip merveye arkadan bir tane çaktı'' dediğinde herkes gülmeye başlamıştı buse bir anda ciddiyleşip cellata döndü ''yaa şey yarın samette bize gelsin olur muu?'' 

''Vayy birileri abayı yakmış''dediğimde koluma vurdu.

Cellatta kabul etmişti ben bunlarıda yaparım rahatkee lkjljlç

...................

oy verin yorum yapın lannn kljkljklj

PAPATYAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin