Obito:Šta si...
Lia:Trudna sam... I srečna sam i volim ovo dete...
Obito:Mozes li da mi das vremena
Lia:Vremena za sta da pobegneš...
Da opet odeš negde...Znaš šta ako odeš ne vraćaj se...Ja te volim ali sada kad si mi potreban ti ces da se izgubiš odavde...Mislila sam da me volis ali si me lagao....
Obito:Lia nije to sto mislis
Lia ne obraćaj mi se idi juri za rin opet tako je najbolje...
Obito:Lia ja te volim
Lia:Voli nekog drugog....
Obito:Uredu ako tako misliš...
Ali bez tvoje ljubavi sigurno ću umreti
Lia:Nije mi više bitno ne želim ikad više da te vidim...
Sacekala a da on izađe i počela sam da plačem nisam mogla da verujem da on ne želi da imamo porodicu...Osećala sam se jako loše i tada je došqo on da mi baci so na ranu...
Iruka:Pa izvisila si kod onog kog si volela...
Šteta je ti si mu samo bila potrošna roba a meni meni bi bila sve...
Ja ću se brinuti o tebi...O vamaObito:Odlucio sam da ipak ne mogu da je ostavim bez obavestenja i da ne mogu sa dopustim da misli da je ne zelim i ne volim nji i dete...Zeleo sam sve da joj objasnim...Ali tada video sam je kako sedi sa irukom i delovalo je kao da će se svakog trena poljubiti...Nisam želeo to da gledam....otisao sam do Lijine kuće po neke svoje stvari i zeo jednu njenu sliku...
Rekao sam samo kakashiu gde idem i ako se ne vratim za par dana da sam sigurno mrtav...Lia:Iruka je pokušao da me poljubi i ja sam ga gurnula
Nikada...Ali razumes nikada necu biti tvoja...Brinuću se sama o svemu
Ne volim te iruka...I nikad te neću voleti na taj način...
Iruka:Uvek ali uvek ćeš sliniti za obitom
Kako je moguće da si ga volela i kad si mislila da je mrtav...Volela si ga čak i ako je kriminalac...Sad kad te je ostavio...
Ti ti ga idalje voliš...
Lia cekaj kako si znao da je to obito
Iruka:Pa nisam sisao vesla Lia znam te i znam njega i znam da je on sve što si volela i zelela...A sad te je napustio dobro ako neces mene ostani sama
Lia:umem da se brinem o sebi hvala ti...Obito:Zaputio sam se ka hramu koji je cuvao svitke najredjih tehnika...Tehnika poznatih samo Uchiha klanu znao sam da moram ja da ih uzmem prvi...Ali znao sam da ih je zelela jedna organizacija u pokušaju i nisam mogao da dopustim da ih dobiju...
I kao što sam i lredvideo po ulasku u hram koji moze otvoriti samo uchiha istog trena su me napali...
Znao sam da ćete biti ovde
####:Čekali smo vas Obito Uchiha....
Obito:Nećete dobiti svitke nikada...
Čak ću ih i uništiti ako treba....
####:Budalo mi ćemo uniśtiti tebe...Par dana kasnije...
Lia:Tek nedavno sam izašla iz bolnice i zaista mi je prijao svež vazduh...
Ovde sam bila samo ja dobro beba i ja ali falio nam je obito...
Nadala sam se da će se on ipak vratiti da će se izviniti za svoju reakciju i da će sve biti uredu...
Kada sam čula buku iz svoje kuće dok sam se vraćala pomislila sam da je toj svoj tuzi za njim napokon kraj međutim...
Međutim nisam bila u pravu...
Unutar moje kuće svuda su bili operativci specijalne jedinice a sa njima je bio Kakashi
Kakashi sta se to ovde dešava
Kakashi:bojim se da moramo da uklonimo sve tragove na obita eradi sigurnosti tebe i vašeg deteta
Lia:Ali zašto
Kakashi:Lia sedi molim te
Lia:Da sesnem....Ne govori mi da sednem Kakashi to je znak da ćeš mi reči nešto loše...
Kakashi:Lia...Obito...On...On je
Lia:Mrtav je zar ne?
Kakashi na žalost upravu si....
Kao njegov ostatak našli su ovo
Lia:uzela sam stvari natopljene obitovom krvlju koja se već osušila...
Ali sva ta krv nije oštetila njegov miris miris po kom sam ga se sećala....
Tu je bio njegov akatsuki ogrtač maska koju je kupio one noči na festivalu...
Jedan od cvetova istih onih koji su bili u mom rođendanskom buketu...Kao i jedna moja slika...
Kakashi:Našli smo i ovo
Pružio sam joj pismo
Lia:Šta je to
Kakashi deluje da ti ga je napisao pre nego što je...To smo naśli kraj stvari koje su ostale
Lia:Mogu li da ostanem nasamo i pročitam ga na miru...
Kakashi:U tvom stanju ne bih ti to preporučio
Lia:Ne brini za moje stanje...
Kakashi:Zar želiš da izgubiš zadnje što ti je od njega ostalo
Lia:Ni slučajno...Kakashi daj mi pismo... dovoljno sam jaka za njega
Kakashi je znao da ne može protiv moje volje i pružio mi je pismo koje mi je Obito ostavio.... Otvorila sam ga i bilo je ispisano krvljuObito~Draga Lia, u ovom trenutku srce mi se steže i slama ali ne zbog činjenica da ću umreti već zbog činnenice da sam za sobom ostavio ono najvrednije.... Tebe i naše dete....Žao mi je što smo se rastali kako smo se rastali...Ali samo nisam želeo da patiš više nego što moraš...
Nadam se da češ biti srećnija sa drugim... da će te prihvatiti voleti i ceniti kao što samte i ja voleo...Valjda je toliko moguće jer nikad te neće voleti viśe od mene jer ti si mi bila ceo svet...Voleću te i posle smeti....I tebe i dete...i presrećan sam zbog njega ono u bolnici sve je bilo zato što sam duboko u sebi strahovao da ću umreti i da ga nikada neću videti... izgleda da će tako i da bude...Ali valjda sam zaslužio sve ovo...Ali vi ste zaslužili najbolje čuvaj ga i kad poraste reci mu... reci mu da sam ga voleo koliko i tebe više od života i više od svega...
Volim te Lia i do mog zadnjeg daha jedinon što ću moći da govorim je da te Volim...
Zbogom ljubavi nemoj me mezetiSve mi je proślo kroz glavu način na koji smo se rastali...Šta sam mu sve izgovorila...
Umro je verujući da ga ja mrzim a on je do poslednjeg daha pričao koliko me voli...U tom trenutku i ako nindze nikada ne bi trebalo da pokazuju svoja osećanja pred drugima niz Lijino prelepo lica poteklo je more suza...
------------------------------------------------------------
A/N:Novo poglavlje nakon skoro dva meseca pa bolje ikad nego nikad...
Nadam se da vam se dopalo barem koliko je to moguće uskoro izlazi i poslednje poglavlje priče a do tada nadam se da ste uživali
ESTÁS LEYENDO
U pogrešno vreme
FanficObito Uchiha već godinama je mrtav za sve u selu ali život koji vodi sada je život akatsukia prepun usamljenosti i sećanja na prošlost kao i želje za osvetom zbog činjenice da je Kakashi uzeo njegovu jedinu ljubav Lia Nakamura još kao mala ostala j...