הקרב הסופי-חלק 1

568 34 6
                                    

נ.מ פרסי/אפלה
*חלום*
"אז מחר אנחנו תוקפים אותם להתכונן לקרב" גאיה אמרה לכל הענקים שעמדו מולה. הענקים התחילו לצעוק דברים כמו:"להתכונן"או כמו"להכין נשקים". ואז בדיוק מישהו העיר אותי
*סוף חלום*
"אפלה קום"
שמעתי את אנבת אומרת לי מבעד לדלת."יש פגישה בוא כבר" התארגנתי מהר שמתי את הראש גולגולת שלי והלכתי לפגישה.בפגישה היו כל ראשי הביתנים מנהיגי מחנה יופיטר והשישה. "קודם כל" כירון אמר."לפני שנתחיל את הפגישה יש משהו שאפלה אולי רוצה להראות לנו. אני חושב שזה הזמן הנכון בעקבות החלום שרובנו חלמנו בנוגע להתקפה". אני ידעתי למה הוא התכוון הוא רצה שידעו מי אני באמת.בין רגע כל הראשים הופנו אליי."ובכן אתה רוצה להראות את זה או לא"כירון אמר לי."אני לא בטוח" אמרתי ותוך כדי התחלתי לגעת בגולגולת שלי.היה בתוכי קול שאמר לי כן תראה להם. והיה בתוכי גם קול שאמר לי לא הם ישנאו אותך."יש לי שאלה"אמרתי להם."באחד מהזמנים שלי בעודי חי. פגשתי מישהו בשם פרסי ג'קסון" ברגע שמעתי מישהו מושך באפו."והוא אמר לי שהוציאו אותו מהמחנה הזה והוא היה לא מקובל"אולי זה יתן לי כמה תשובות אמרתי לעצמי."זה לא נכון בדיוק בימים האחרונים בדיוק הרגשנו כאילו משהו קרה לנו ונגמר ואנחנו בטוחים שזה בקשר לפרסי שנעלם".אמרה אנבת . וזה מה שמצחיק כי היא בין היחידים שיודעים מי אני.ברגע זה כבר יכולתי בהינף יד להוריד את הגולגולת כי החזקתי בלמטה שלה.ובין רגע וללא הרגשה הוצאתי את הגולגולת.היה קולות תדהמה וכעבור כמה שניות נמחצתי בחיבוק ענק."אוקיי אפשר להירגע" אמרתי. והם עזבו אותי ואת האמת שמחתי שהם לא שונאים אותי. חוץ מג'ייסון שהסתכל עליי במבט די כועס.לאחר פגישה ארוכה הרבה תכנונים השגנו תוכנית להגן על המחנה. והיה לי משהו לעשות אז ביקשתי מכירון אישור יציאה מהמחנה הוא הסכים והלכתי למקום הבא שלי. לבית של אמא שלי. כשהגעתי לבית הייתי עדיין עם הגולגולת על ראשי."טוק טוק טוק". דפקתי בדלת בין רגע היא נפתחה."מי אתה מה אתה רוצה". אימא שלי אמרה בבהלה אבל אני התחלתי להזיל דמעות."זה אני" אמרתי והורדתי את הגולגולת."פרסי זה באמת אתה"פה אימי כבר ממש הזילה דמעות."אבל מה קרה"היא אמרה ותוך כדי שמעתי מישהו בא אלינו מתוך הבית."בואי נדבר על זה בפנים"אמקתי לה ותוך כדי ראיתי את פול מגיע והוא הסתכל עליי בתהדמה. לאחר שאימי נרגע הסברתי להם בקצרה את הסיפור והם היו בשוק.לאחר השיחה אימי אמרה את הדבר הבא."פול לך תביא אותה"אימי אמרה לפול שישר הלך לחדר וחזר עם תינוקת בידים. הוא הביא אותה לאימא שלי."פרסי זאת אחותך הקטנה".אימי אמרה לי והביאה לי להחזיק אותה. הזלתי דמעה היא הייתה נראת כל כך קטנה."איך קוראים לה"שאלתי את אימי ואת פול."קוראים לה אסטל". אימי אמרה לי. לאחר עוד קצת דיבורים הסברתי להם שאני צריך לחזור.ונפרדנו וישר חזרתי למחנה. בכניסה למחנה ראיתי את אנבת."איך היה לך" היא שאלה אותי."דווקא נחמד ידעת שיש לי אחות קטנה."באמת"אנבת אמרה וככה המשכנו את השיחה שלנו עד לבית הגדול להודיע לכירון שחזרתי.בדרכי פגשתי עוד חצוים שלא פגשתי מקודם כולם היו די בשוק. לאחר עוד טיפה הליכה הגעתי לבית הגדול ונכנסתי לחדר התכנונים. בחדר ראיתי את כירון מדבר עם...
___________________________________________________
טוב אז זה היה הפרק מקווה שנהנתם אל תשכחו לתת כוכב ואם יש לכם ניחוש מי מדבר עם כירון אתם יכולים להגיד בתגובות
עד לפעם הבאה
נתנאל
נ.מ
הפרק נמחק לי פעמים בגלל שזה לא פרסם לי וזה ביקש ממני לעשות לזה ריסט ולא שמרתי והפעם הראשונה נמחקה אז כתבתי שוב ואז בפעם השנייה שוב פעם זה ביקש לעשות ריסטרט לווטפאד אז הפעם העתקתי ושמרתי וזה שוב פעם נמחק אז כתבתי את הפרק הזה שלושה פעמים

פרסי ג'קסון וכוחות האופל-כרך 1 (הסתיים)Where stories live. Discover now