אני רוצה אותך אבל אני לא

738 41 145
                                    

נ.מ פרסי
האימונים עם החצוים המשיכו כרגע הם התקדמו עוד יותר. אם הם ימשיכו בקצב הזה אולי נוכל לנצח. אבל כמובן שיש את יום החופש שלהם.אז הנה אני כמו שבוע שעבר יושב בחדר שלי בבית הגדול ומשתעמם.טוק טוק. "מי שם שאלתי"."אנבת" אמר הקול שמעבר לדלת.שמתי את הגולגולת שלי ואמרתי"יבוא. ואנבת נכנסה לחדר."אנחנו יכולים ללכת לדבר" היא שאלה אותי."בסדר" אמרתי לה והיא התחילה להוביל אותי לכיון היער ברגע שהגענו ליער שאלתי אותה."מה רצית"."פרסי אני רוצה שנחזור" היא אמרה."ולמה לי לחזור אלייך" שאלתי אותה בכעס."ככה" היא אמרה."בהתחלה היינו ביחד ואז נפרדת ממני לטובת ג'ייסון כי הוא היה השולט והחזק יותר. ואז נפרדת ממנו כי אני באתי והייתי יותר חזק ממנו. אז מה את רוצה להיות עם כל החזקים זה מה שאת רוצה". בזמן שאמרתי תיקון צעקתי עליה את זה שמתי לב לשכבה דקה של אפלה סביבי. ואנבת ישר התחילה לרוץ בחזרה למחנה.כמה ימים עברו מאז הריב שלנו ואף אחד לא שמעה מאנבת. רק כמה אחים שלה אמרו שהיא ממלמלת דברים כמו:הוא לא רוצה אותי,ועוד דברים כאלה תוך כדי בכי.נראה שאפילו פייפר שלא הכי אהבה את אנבת כי לקחה ממנה את ג'ייסון התחילה לדאוג לה. כעבור כמה ימים אנבת יצא לראשונה מהביתן שלה לארוחת בוקר ולאימונים.כעבור עוד כמה ימים גילינו שהצבא של גאיה תוקף את מחנה יופיטר.אז ישר השתגרתי לשם לעזור להם. ברגע שהגעתי לשם המצב היה לא טוב. העיר התחילה להישרף  חיילים ניסו להישאר בקבוצות והיה המון מפלצות.אז כמובן שמייד לקחתי את החרב שלי והתחלתי להילחם. כעבור זמן שאני לא זוכר ניצחנו אבל איבדנו הרבה. לאחר שיחה קצרה עם ריינה הצלחתי לשכנעה אותה שאני ממחנה החצוים ובאתי לעזור.ובגלל שהעיר נהרסה כל מי שנישאר ממחנה יופיטר בא להתארח במחנה החצוים ולהתכונן לקרב.ברגע שחזרנו למחנה שמתי לב שכבר ביתן הפייטוס התחיל להכין ביתנים קטנים לחיילים של מחנה יופיטר. בימים שלאחר מכן מחנה יופיטר גם נכנס לתוכנית האימונים והם היו כבר יותר בכושר משאר החצוים.וגם התחלנו לקיים תחרויות לחימה ותפוס תדגל כדי להמשיך להתאמן. תוך עדי האימונים שמתי לב שאנבת ממשיכה להסתכל עליי. כנראה שהיא לא הבינה את הרמז הקטן שהיה לפני כמה ימים.לאחר עוד כמה ימים כבר התחלנו לעשות משמרות סיור במחנה כדי להיות מוכנים להתקפה.
נ.מ אנבת
למרות כל האימונים וההסחות דעת שהיו לנו לא יכולתי להפסיק לחשוב על פרסי.אני כל כך התגעגעתי אליו הייתי כל כך טיפשה שעזבתי את פרסי בשביל ג'ייסון. וכל יום אני רואה את פרסי את השרירים שלו שהוא מתאמן ואני רק חולמת לשבת איתו על החוף. להתרכז אנבת עשית טעות ואת צריכה לשלם עלייה. כל לילה אני בוכה בשקט בגלל המחשבה שאני לעולם לא יהיה איתו שוב. אני תמיד חושבת מה היה קורה אם הייתי נשארת איתו אם הוא לא היה בורח.אבל כנראה שהגורל גזר עליי להיות בלעדיו למרות שאני כל כך רוצה אותו.אני לא מאמינה מה קרה לי. מאנבת צ'ייס הגדולה שלא בוכה מכלום נהפכתי להיות נערה ממוצעת שרק רודפת אחרי אהבתה. ועם המחשבות האלה נרדמתי
___________________________________________________
אז זה היה הפרק מקווה שנהנתם ואם עשיתי את אנבת ריגשי מדי סליחה ואני רוצה להודות ל EvyatarRPG על הרעיון לפרק ואתם עדיין בטוחים שאתם רוצים בלי פרסבת
עד לפעם הבאה
נתנאל

פרסי ג'קסון וכוחות האופל-כרך 1 (הסתיים)Where stories live. Discover now