שאלה לגאיה

946 46 16
                                    

נ.מ פרסי
לאחר שנכנסתי למחנה המפלצות של גאיה ראיתי שם הרבה מפלצות. ביניהם גם ענקים אך הם לא תקפו אותי כנראה גאיה אמרה להם. התחלתי להתקדם למקום שהיה נראה אזור יחסית מרכזי.ברגע שדרכתי על העיגול שיש שם שמעתי קול בראשי."או אם מי יש לי את הכבוד שאלה אותי גאיה. עם אפלה אמרתי. זה לא יפה לשקר פרסאוס ג'קסון. אז גילית את הסוד הקטן שלי אמרתי לה. כן אני כן היא אמרה בקול מאיים אז מה אתה רוצה. אני רוצה לדעת איך להביס את האולימפים אמרתי לה". באותו רגע קיבלתי סוג של תמונה במוח שלי:
בתמונב ראיתי אותי ואת אנבת יושבים ביחד על החוף במחנה."מוח אצה היא שאלה. מה שאלתי אותה.איזה מזל שחזרת אלינו".
באותו רגע נפלתי על הרצפה והקשר ביני לבין גאיה התנתק.באותו רגע שמתי לב שכל המפלצות מתחילות לבוא אליי אז התחלתי לרוץ. עוד טיפה אני יהיה מחוץ למחנה ואני יוכל להשתגר מפה.
קראק
השתגרתי
נ.מ אנבת
אז הגענו לאחת הכניסות לטרטרוס שהאלים אמרו לנו עליהם."רגע אנחנו נכנסים לשם שאל ג'ייסון. כנראה כן אמרתי".
קראק
שמעתי מאחורי וישר הסתובבתי וראיתי את אפלה עומד שם."שלום לכם חצוים אתם לא צריכים לקפוץ לשם.תיזהר ממני ג'ייסון אמר לאפלה וכולם הוציאו נשקים. או לא הכול טוב. אני בשקילה לעבור אליכם אז לא כדי להרוס את זה אמר אפלה".כולנו הורדנו את הנשקים שלנו חוץ מג'ייסון שעדיין נשאר עם הנשק מכוון לאפלה."תיזהר ממני ג'ייסון אמר אני לא אפול בתכסיסים שלך.באותו רגע אפלה עמד מול ג'ייסון ולקח לו את החרב.אכפת לך אם אני ישאיל את זה שאל אפלה בקול מאיים.ג'ייסון שהיה עוד בהלם אמר בקול מפוחד כ..כן.אה יופי אפלה אמר. אם כך בואו נחזור למחנה הקטן שלכם". אפלה אמר והתקדם לכיוון הספינה שהאלים הביאו לנו. ולאחר שעלינו לספינה אפלה אמר."אם אתה תוהים מדוע אני לא משגר את עצמי זה כדי לשמור עליכם כדי שלא תעשו לי תרגיל". כולנו שתקנו והתחלנו את המסע חזרה לכיוון המחנה.
___________________________________________________
אז זה היה הפרק הראשון מקווה שנהנתם אם יש לכם הערות/רעיונות/חוות דעת אני ישמח לשמוע את כולם בתגובות ואני רק מזכיר שיש לי עוד ספר אשמח שתקראו (והפרקים הראשונים של אותו ספר הם גרועים אז מומלץ לא כל כך להתייחס אליהם)
עד לפעם הבאה
נתנאל

פרסי ג'קסון וכוחות האופל-כרך 1 (הסתיים)Where stories live. Discover now