Programe și aplicații

47 2 3
                                    


          Există o multitudine de programe și aplicații de editare a pozelor. Aici voi enumera câteva pe care le-am folosit și eu sau despre care am auzit din diferite părți.

          PC/laptop

Photoshop - este ceea ce folosesc și eu iar după părerea mea, este cel mai ușor de folosit. Asta, desigur, odată ce te obișnuiești cu funcțiile sale și înveți să le folosești. Există mai multe versiuni de Photoshop. Cea pe care o am eu este CS5 Extended, spre exemplu. Nu este nevoie să cumpărați Photoshop. Eu am făcut rost de el cu doar câteva click-uri pe Tumblr. Am instalat programul, fără să trebuiască cheie de acces, crack-uri sau să dau bani pe el.

Photopea - este un soi de văr îndepărtat al Photoshop-ului. Îl găsiți online și cred că și ca aplicație pentru telefon, gratis. Evident, nu se compară cu Photoshop-ul, însă are multe funcții de bază asemenea acestuia. Poate fi folosit lejer pentru a adăuga PSD-uri (filtre/colorizări specifice Photoshop-ului) pe poze. 

Photoscape - acest program poate fi decărcat în pc și vine cu mai multe funcții, nu doar editare a pozelor. Totuși, funcțiile sale sunt cam basic.

          Telefon/tabletă

Picsart - nu pot să îmi dau o părere personală, căci nu l-am folosit, dar știu că multă lume care editează pe telefon îl folosește

ibis Paint X - la fel, nu l-am încercat însă este foarte popular în rândul programelor de editat pe telefon. Și din ce am văzut în tutoriale, are niște funcții destul de mișto.

          Dacă aveți și voi alte sugestii, le puteți lăsa în comentarii.

BLACK CANARY︱cover guideUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum