Wattpad e nesimțit (rant)

19 0 3
                                    

          Acest capitol e off-topic, dar simțeam nevoia să îmi materializez undeva oful. Nu știu dacă se mai confruntă cineva cu problema asta, dar pe mine cel puțin mă face să detest platforma asta.

          Azi am stat o oră și ceva să fac un icon și un header pentru profilul meu, cu speranța că va arăta clar și dimensiunile se vor potrivi de minune. Și evident, speranțele mele au fost spulberate din prima încercare de a le încărca pe profil.

           Primul impediment a fost dimensiunea pozelor. "Please upload an image smaller than 1MB". M-am uitat la dimesniunea icon-ului, 1.75 MB. Okeeey. Nu-i problemă, compresez imaginea. Am căutat pe google un site unde pot compresa poza și am redus-o la 1MB. Din fericire, a mers de data asta să încarc icon-ul, însă calitatea imaginii mă cam deranjează.

           După aceea, am zis că sigur voi păți la fel și cu header-ul, așa că l-am compresat și pe acesta la 1MB. Când am dat să îl încarc, surpriză! Se vedea doar o parte din texte. Așa că a trebuit să le mut mai sus, să salvez și să compresez iar imaginea. Apoi mi-am adus aminte că intelectul meu de primată nu a pus topaz pe poză așa că m-am întors la poză, am adăugat topaz-ul și iar am compresat header-ul.

          În acel moment blestemam din tot sufletul Wattpad-ul. Dar din fericire header-ul s-a așezat frumos de data asta. Dar partea nasoală e că calitatea e foarte redusă și arată nașpa, deși vă jur, poza în sine e la calitate maximă și arată foarte frumos. Evident, pe versiunea de telefon arată ca naiba pentru că am făcut header-ul să se vadă în acel mod pentru versiunea de desktop, cum eu folosesc PC-ul.

           Și am rămas cu întrebarea existențială și la care nu voi primi răspuns niciodată, de ce? De ce, măi Wattpad? De ce să setezi dimensiunea pozelor atât de mică? Înțeleg chestia asta în capitole, dar vorbind de coperți, imagini de profil și headere chiar nu îi văd rostul. 

            Mă oftic când fac ceva și în forma brută arată foarte fain iar când postez pe o platformă de genul ăsta, claritatea imaginii e de rahat. 

           Iar asta merge pe lista mea cu lucruri pe care le urăsc la Wattpad și motive pentru care, dacă platforma asta ar fi un om, l-aș ucide fără ezitare.

BLACK CANARY︱cover guideUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum