Un faceswap reprezintă procesul prin care adăugăm o altă față modelului nostru. Este un proces ușor, dacă avem pozele potrivite.
Factori care trebuie luați în considerare:
1. culoarea pielii (dacă nu știi să desenezi, nu pune un chip de culoare pe un corp a unei persoane albe)
2. părul (folosești părul modelului sau a feței?)
3. profilul (în ce poziție este îndreptat modelul - drept, 3/4 sau într-o parte)
Mereu fiți atenți la ceea ce se află pe și în jurul feței. Este ceva ce blochează fața? Cum ar fi o mână, spre exemplu? Luminozitatea este slabă?
Pentru început, alegeți-vă modelul și fața dorită. Încercați să folosiți o față care se află cam în aceeași poziție ca fața modelului.
Decupați fața până ce devine un cap fără gât (uneori puteți folosi și gâtul, depinde de situație și poze) și plasați-o pe model. Eu voi alege să păstrez părul modelului.
Tăiați poza cu fața până rămâne doar chipul, o parte din păr și eventual puțin din gât. Apoi plasați imaginea peste fața modelului și reduceți opacitatea. În felul ăsta, veți știi cum să redimensionați fața și să o întoarceți astfel încât să se potrivească pe fața modelului. Eu am schimbat și poziția feței prin Edit - Free Transform - Flip Horizontal.
După ce așezați fața cât mai simetric posibil, creați un layer mask (dați click pe acel buton de la pasul 1, apoi click pe acel icon alb de lângă layer). Apoi folosind un brush mai soft/airbrush cu negru, ștergeți părțile nedorite de pe chip. Nu trebuie să fie perfect. Marginile care arată câș le vom retușa mai încolo.
Este mai bine să folosiți un layer mask decât să ștergeți simplu cu earser-ul. De ce? Pentru că puteți oricând să îndreptați o greșeală, dacă ștergeți ceva prea mult prin schimbarea culorii, din negru în alb iar acțiunea va fi inversă. Pe când dacă ștergeți cu eraser-ul, în cel mai bun caz puteți anula greșeala prin History.
Apoi folosiți color balance și brightness and contrast pentru a face ca pielea feței să se potrivească cu cea a corpului cât de mult posibil. Nu uitați ca la ambele să dați click dreapta și create clipping mask pentru ca setările să afecteze doar fața, nu și corpul.
De asemenea, eu am mai adăugat un layer sub cel al feței, unde am creat o umbră sub bărbie. Am trasat o linie nu foarte groasă cu pensula pe marginea bărbiei, apoi am dat pe Filter - Blur - Gaussian Blur și am ales mărimea blur-ului astfel încât să arate ca o umbră.
La final, am retușat câteva părți de la frunte, tâmplă și gât cu smudge tool (am încercuit icon-ul, cel în formă de deget) la valoarea de 20%, cam așa. Și am tras porțiuni de piele de pe față către păr. Asta, evident, selectând chipul.
În funcție de situație, mai puteți adăuga umbre sub bărbie sau în cazul în care păstrați gâtul feței și arată efectiv lipit de corp, puteți să neteziți zona folosind blur tool, smudge tool sau clone stamp tool.
Sper că acest tutorial v-a fost de folos. ^^
CITEȘTI
BLACK CANARY︱cover guide
Non-FictionAi nevoie de ajutor pentru realizarea unei coperți? Vrei să creezi o copertă cu mânuța ta dar nu știi cum? Ai nimerit unde trebuie. Sunt încă începătoare, dar sper că vă sunt de folos cunoștiințele mele minime câtuși de puțin.