13.10.2017
00:35
Yürüyorum. Adımlarım yavaş ,
Kulağımda kulaklık ve çalan bir şarkı...
Sokakta hızlı adımlarla yağmurdan kaçan insanlar...
Herkesi herşeyi bıraktım ve bavulumla beraber otogar a gelmiş ve otobüsün gelmesini bekliyorum.
Otobüsün gelmesini beklerken gözümün önüne sevdiğim adamın bana ihanet edişi geldi. Onu o kızla, en yakın arkadaşımla gördüm. Bu çok acı birşeydi. Kalbim buz kristali gibi elimden kayıp düşmüş ve parçaları her bir yana savrulmuş gibi hissetmiştim bunu bana nasıl yapardı ben bunu hakedecek ne yapmıştım.
Tüm bunları düşünürken bir el dokundu omzuma-Hanım efendi otobüs geldi. Kaçırmak istemezsiniz diye düşünüyorum buyrun size yardımcı olayım.
-Çok teşekkür ederim.
Otobüse bindim. Cam kenarı en sevdigim yerdi. Hemen yerime geçtim. Otobüs yolculuğunu tek başıma yapacağım için çok mutluydum. Ama ne yazıkki muavin beni göstererek:
- Beyefendi şuradaki boş koltuğa oturabilirsiniz. Orası boş buyrun lütfen.
Bir anda sevincim kursağımda kalmıştı yanımda bir adamla yolculuk yapacaktım bu benim için kötü olmuştu.
Ve otobüs hareket etmeye başladı.
Kulaklığımı takıp en sevdigim şarkıyı açtım...
Bu yol nereye gider bilmem ama yürüyorum ışte...
Yolu izliyordum bana kötü anılar yaşatan bu şehri terk ediyordum. Sevdiğim adamın ihanetini gösteren bu şehri bırakıp gidiyordum.
Belki başka bir şehir bana iyi gelebilirdi.
Onun nefes almadığı bir şehire gidiyordum Bodruma..."Yüzüme vuruyor arada fırtınası korkuyorum ne var
Düşe kalka buyuyoum ışte
Biraz yaram var ama geçecek bu gidisle"Işte ilk mola yerine gelmiştik ki yanımdaki adam uyuyordu. Ona seslendim:
-Beyefendi mola yerine geldik izin verirseniz bir hava almak istiyorum.
Gözlerini açıverdi ve bana bakarak:
- tabii kusura bakmayın. Şöyle buyurun.
Sonunda bir kahve içme fırsatım olmuştu.
-Garson bey bir şekersiz kahve rica edebilir miyim?
- Hemen getiriyorum efendim.
Kahvem gelmişti. O sırada telefonum çaldı. O arıyordu hiç bişey olmamış gibi bana ihanet eden o değilmiş gibi...
SIZCE TELEFONU
ACACAK MI YOKSA ACMAYACAK MI SIZCE NE DIYECEK YORUM A BEKLIYORUM YARIN YENI BOLUM 😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıkık Şehrin Kızı
Teen FictionBir kızı başka nasıl yıkar ki bu şehir ? Tüm hislerini unutmuşken Ardında hiç bir iz bırakmadan çekip gidercesine