yıldızlar, çiçekler; on yedi

790 55 25
                                    

merhaba, merhaba!

öncelikle istikrarla ilerleyip, final yaptığım bu ilk kurgumda buraya kadar benimle gelmiş olan herkese çokça teşekkür ediyorum.

never not benim için küçük, yüreğimin derinlerinde yer edinmiş kırık dökük, buruk bir yolculuk ve böylesine kısa tutmamdaki amaç da sizlere sunabileceğim tüm hissiyatı daha iyi vermektir.

sevebilmişseniz, hissedebilmişseniz fazlasında gözüm yok ve ne mutlu bana ki hislerimizi bu hikayede ortak yaşayabilmişiz.

ilk başladığımda benim için eğlenceli olacağını zannnettiğim bu fic daha en başından tam tersi bir hal aldı ve inanın ki her şey kendiliğinden ilerleyip bu hale geldi ve bitti.

çok fazla detay vermedim ve kısaca sunduğum olaylar ile yaşanılanları az çok sizlere belli ettirdiğimi düşünüyorum fakat kafanızı karıştıran, aklınızda kalan bir yer olmuşsa sormaktan çekinmeyin lütfen.

kısa süren bu yolculuğun final notunun da kısa olmasını tercih ediyor ve bir kez daha bu satırlara ulaşana dek okuyan ve okuyacak olan herkese teşekkür ediyorum.

ve en özel teşekkürüm de bu hikayeyi kendisine armağan ettiğim, birçok teşekkürümü bu şekilde sunabildiğim bobinhyuu 'ya

henüz kafamda kabaca taslağını oluşturduğumda kafamda bir düşünce, neden bu hikayeyi sana ithaf etmeyeyim ki diye yankılandı ve -hâlâ nasıl utanıp çekindiğim aklımda- bir şekilde sordum ve bunun seni mutlu edişi beni o kadar mutlu etti ki her seferinde yaptığım bu şeyde ne de iyi yapmış olduğumu düşündüm.

birçok teşekkürümü sunuş şeklim dedim çünkü inan ki sana birçok konuda minnettarım ve bir gün dönüp bakınca buralarda sana ait, izinin olduğu bir şeyler görmen adına senin için bu satıları bırakıyorum bu platforma.

ve unutma ki bu hikayeyi her ne kadar yazan ben olsam dahi esasında bu hikaye senin ve benimsemen beni ne kadar mutlu ediyor anlatamam bile.

iyi ki tanıdım seni ve iyi ki anlamışsın beni. çünkü bilirim birbirini anlayan zihinlerin sözcüklerle anlaşabilmesi kolay gibi görünse de benim için oldukça rastlanılmayan bir şey ve bu konuda da kendimi çokça şanslı hissetmekten geri alamıyorum.

son kez sana teşekkürlerimi sunup hayatında mutluluklar, başarılar ve mor baloncuklu düşler diliyorum.

seni çok seviyorum 🌸♥

ve son olarak da yalnızca bu kurgumda değil, en ufak satırımda ve çok daha fazlasında yanımda olan berfin, elçin, esra bebeklerime teşekkürlerimi sunuyorum.

sizi aşırı fazla, tarifini edemeyeceğim şekilde seviyorum..

hep benimle kalın yoksa fena bozuşuruz (:

evet, yeterince uzattığımı düşünürekten son satırlarımı da bırakıp, gidiyorum ve ruhumun en sızılı yanını bırakıp bambaşka hikayelere yol alıyorum.

ne olursa olsun, sevmekten ve affetmekten çekinmeyin.

zamanın telafisi zannımca mümkün değildir ve değerini bilelim.

sevgiyle kalın, mutlu kalın

yıldız çiçeği, jeongguk

yıldız çiçeği, jeongguk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

27/07/20

never not // taekook ☑Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin