flashes

60 7 123
                                    

When I fuck things up in front of camera flashes
What about you?

***

''Bu oda mıydı?'' dedi Niall, merakla telefonu kızın önüne uzatmasının ardından. Angel dehşete kapılmış şekilde kafasını olumlu anlamda salladı.  Elle ise açık kalmış ağzıyla telefona bakıyordu, Anna da ondan farksız sayılmazdı, tek avantajı onun yanında saçını okşayarak psikolojik destek veren bir eşi vardı. Harry ise Ashton'ı bir köşeye çekmiş, fikir alışverişi yapıyordu.

''Bunun olması mümkün mü?'' dedi elindeki sigarayı kül tablasına koymadan önce. ''Bize yeni telefonlar verdin, hepsine nasıl aynı anda bildirim geldi?''

''Bunu sorman gereken kişi ben miyim amına koyayım? Calum'a sor, hacker olan o.'' dedi Ashton agresif bir tavırla. O sırada konuşmayı duyan Calum, Ambrosia'yı da alarak yanlarına gelmişti. Kız nedense korkmuş görünmüyordu, sanırım sevgilisinin mesleği biraz da olsa umut vadediyordu bu durum adına. Yine de Calum onun kadar rahat değildi çünkü daha öncesinde böyle bir durum ile karşılaşmamıştı. Seçeneklerinin sınırlı olduğunu düşünüyordu.

''Muhtemelen tüm telefonların bağlı olduğu ana sinyali kullandı.'' diyerek aklına gelen ilk çözüm yolunu arkadaşları ile paylaştı, daha sonrasında ise Ambrosia'yı kolunun altına çekti ve saçlarının arasına minik bir öpücük kondurdu. Kızın rahatlığı belki de bu sebeptendi, yanında onu daima kollayan birinin olması kendisini güvende hissetmesini sağlıyordu. Ya da gruptaki diğer herkesten daha az sırrının olduğunu bildiği içindi. Yanlarından ilk ayrılan olmanın getirdiği avantajlardan birisiydi bu.

''Benim üstün derece korunaklı evimin yüksek güvenlikli sinyaline nasıl sızabilir?'' dedi Ashton dişlerini birbirine bastırmadan önce. Evine sokmuş olduğu insanların dertsiz başına dert açması hiç hoşuna gitmemişti, buna rağmen Devon'ı kızdıracak sözler söylemekten kaçındı. Nitekim bu başarılı kariyerini onun eline veren kişi Devon'dan başkası değildi. Ashton her ne kadar lider gibi gözükse de evdeki diğer tüm insanlar gibi eşinin satranç piyonu olmaktan ibaretti ve Devon bunun rahatlığıyla yaşamını sürüyordu.

''Oyunu kurallarına göre oynayacağız.'' dedi Zayn'e bakan genç kadın, ardından devam etti, ''En azından belli bir yere kadar.''.  Nedense bu olayın başında Zayn'in olmasına karar vermişti ve her adımını onunla atmaya istekliydi. Sanırım Zayn'in dedektif polis geçmişine eşinin mafya geçmişinden daha çok güveniyordu. Myra'nın akıllı bir seçim yapmasına sevinmişti. Zaten Myra her zaman doğru bir seçim yapardı, onun zevkini en iyi kendisi bilirdi.

''Bundan emin misin Devon?'' dedi Stormi kafasını hafifçe sola eğerek. Devon ise oldukça kararlı gözüküyordu. Ne de olsa Ashton serzenişlerinde haklıydı, bu kadar güvenlikli bir evin içindeki telefonlara kadar girilebiliyorsa karşılarındakini küçümsememeleri gerekirdi. Anna da en yakın arkadaşı gibi düşünüyordu, bu siber zorbalığın üstüne gitmelilerdi. Sonuçta onlar bu evi terk etmedikçe fiziksel olarak zarar göremezlerdi.

''Herkes telefonlarını alsın.''

x

anna yazıyor...

anna: ne istiyorsun? kimsin?

bilinmeyen numara: öğreneceksin

niall: sırf masum bir kızı üzmek için cinayet işleyip sonra da onu ortadan yok edecek kadar gerizekalı olmadığına beni inandırabilir misin?

case closed | groupchatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin