Pov Cathy.
Ik knuffel Fabe die huilend naast mij zit. "Ze heeft het vast goed daar boven" zeg ik en glimlach. Fabe knikt "Vind je het echt niet erg dat ik hier nu woon met jou?". "Neehoor, dan is de leegte een beetje opgevult" zeg ik. Fabe veegt haar tranen weg "Deveny was echt een schat". Ik knik "Tranen weg, glimlachen en dan gaan wij even naar Fabian". Ze glimlacht en knikt. We staan op en doen onze schoenen aan. Fabe opent de deur en we lopen er door heen. Met een harde knal valt de deur dicht.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik tik de code in en loop naar binnen. "Cathy en Fabe hier" zeg ik. Fabian kijkt op van zijn laptop en kijkt ons raar aan. "Wat doen jullie hier?" zegt Fabian. "Weet je het nog niet?" vraag ik. "Wat weet ik niet?" vraagt Fabian. Ik ga zitten "Rianne was ik gister tegengekomen" zeg ik. Fabian kijkt met grote ogen "Wat heeft ze gedaan?". "Niks bijzonders" zeg ik. "Okee, mooi" zegt Fabian wetend wat Rianne heeft gedaan. "Cathy, net zoals bij Tysen, geef ik jou extra beveiliging" zegt Fabian. "Wat dan?" vraag ik en ik frons mijn wenkbrauwen. "Je krijgt dit horloge om die je locatie weer geeft op mijn beeldscherm, ik hou je dus 24/7 in de gaten" zegt Fabian die mij een zwart horloge geeft. "Waarom? Ik heb Tysen verslagen dus dan kan ik Rianne ook verslaan" zeg ik zelfverzekerd. "Je loopt gevaar, Cathy" zegt Fabian met een vaderlijke blik. "Wil je nu zeggen dat je mij niet kwijt wilt?" zeg ik glimlachend. Fabian schud nee. "Jawel" zeg ik. "Laat ik het zo zeggen: je bent een legende, een legende die een legende moet voortbrengen" zegt Fabian. Ik frons mijn wenkbrauwen "Dus alleen daarom? Omdat ik een legende ben?" vraag ik en kijk hem boos aan "En ik moet een legende voortbrengen?". "Ja" zegt Fabian. "What the fack, ik dacht dat ik echt iemand ben waar mensen om geven op wie ik ben, niet ik dat ik die verdomme legende ben!" zeg ik boos en ik sta op. Fabe probeert me te kalmeren.
Wat niet lukt.
Ik sla de stoel omver en loop stampend naar hem toe. "Wie geeft er nog meer om mij omdat ik de legende ben?" vraag ik. "Niemand" zegt Fabian "Doe nou heel even rustig Cathy, dit is geen rede om boos op te worden". "Ik haal Wesley wel" zegt Fabe die opstaat en de kamer uit loopt. Ik zet de stoel overeind en ga, nog steeds boos, zitten. "Ik vraag wel of je moeder vanavond langs komt om het uit te leggen" zegt Fabian rustig. Ik doe de horloge om, want ja, het moet. Ik heb toch geen keus. De deur gaat open en daar staan Fabe en Wesley. Ik sta op en kijk Wesley doordringend aan "Hou jij van mij omdat ik een legende ben?" vraag ik. "Nee" zegt Wesley "Ik hou van je om hoe je bent". Ik zoen hem. "Echt?" vraag ik. "Echt" zegt Wesley.
Hello!
Hell yeah, gelukkig heb ik nog kunnen updaten want heb het echt heel druk :o. Was net naar de Ikea geweest voor mijn nieuwe kamer. OMG, die word zó leuk en mooi! Oké, dat wouw ik gewoon even zeggen :).
Verder heb ik niks te melden.
Comment&vote&follow.
Kisses, me.
JE LEEST
After I Met A Vampire [Deel 2] [Voltooid] [Dutch]
VampireVoordat je dit boek gaat lezen, moet je eerst How I meet a Vampire lezen. Anders snap je dit verhaal waarschijnlijk niet! Nadat Cathy Tysen heeft vermoord wacht er weer gevaar. Het is winter en ze vieren feest ter overwinning. Alles gaat er goed aan...