Hoofdstuk 8 - Paniekaanval.

205 17 0
                                    

Voordat jullie beginnen te lezen wil ik jullie iets zeggen. Ik heb een andere schrijfstyle. Zeg het in de comments welke schrijfstyle jullie fijner vinden, de oude of de nieuwe.
Veel plezier met lezen.

Ik open de deur en roep mijn ouders naar binnen "Ga maar op de bank zitten.". "Als er iets is zeg het dan." ik gooi Fabes telefoon naar ze. Fabe zou het vast niet erg vinden, als ze het wel erg vind heeft ze pech. In vampier-snelheid ren ik naar Wesley's huis. Zonder te kloppen open ik de deur.

"Wesley!"

"Ja?"

"Meekomen!"

"Wat is er?" hij kijkt mij met grote ogen aan. "Ga naar mijn appartement.". Wesley knikt en hij rent snel weg. Volgende adres: Fabian en daarna Skylinn, Luke en...

Brooke.

Ja waarom niet? Ze is misschien een bitch, maar ja.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

"Wat moeten we nu doen?" Skylinn kijkt mij angstig aan. "We kunnen niet allemaal hier blijven." Zegt Wesley. Mijn vader kijkt beangstigend naar Wesley als hij zijn tanden ziet. "Pap, ik zou het je uitleggen," zeg ik "Ik, mama, Wesley, Brooke, Fabe en Fabian zijn een vampier.". Mijn vader kijkt om zich heen. "Luke en Skylinn zijn een weerwolf." Hij kijkt nu nog banger.

"Pap."

"Ja?"

"We zijn in gevaar.".

Mijn vader begint sneller en sneller te ademen. "Pap!" Schreeuw ik "Blijf kalm!". Hij begint wat rustiger te ademen.

Precies op dat moment gebeurt er iets. De lucht word grijs, de wind waait hard en het begint te stormen. Ik loop naar het raam,

"Bukken!"

Een lichtflits komt er op mijn appartement. Bliksem. Of iets anders? Een blauwe gloed komt er om mijn appartement. Ijs?

"Cathy!"

Wesley springt op me en duwd me omlaag. Ik kijk omhoog en ik zie een pijl in de muur zitten. Ik kijk voor me en zie:

Rianne.

Wat een verrassing. Not. Ik sta op en ik kijk haar diep in haar ogen aan. Ik frons mijn wenkbrauwen, mijn ogen staan spitser en ik bal mijn hand tot een vuist. "Wat wil je?!" Ik kijk haar boos aan "Mijn familie?". "Nee." Zegt Rianne "Ik wil jou.". Die woorden dringen recht tot me door. Ik wist natuurlijk al dat ze mij wil, maar nu zegt ze het zo direct.

"Wat wil je doen?" Vraag ik "Wat is je doel?". Ik kijk haar nog bozer aan "Alleen omdat Tysen dood is en dat je vriendje was wil je mij doden.". "Weet je niet hoe zwak dat is?".

"Heel zwak!"

Mijn woedde is nu zo danig hoog dat er een draadje knapt. Ik pak Rianne bij haar keel. "Realiseer het eens!" Schreeuw ik.

Rianne pakt ongezien een mes uit jaar zak. Ze houd het mes onder mijn nek en ik heb niks door. Ze tilt het mes omhoog en...

Hee.

Oeehhw cliffhanger! Gheheh :).

Hoe vinden jullie het? Comment pls.

Vote&comment&follow.

Xx Marit.

After I Met A Vampire [Deel 2] [Voltooid] [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu