Hoofdstuk 13 - De dag ervoor.

166 14 3
                                    

Pov Cathy.

"Cathy!" zeg ik terwijl ik klop op de deur. De deur wordt open gedaan en ik ga zitten op de stoel voor het bureau. Fabian kijkt mij bezorgd aan en hij haalt zijn handen door zijn haren. "Je moest mij iets vertellen?" vraag ik. "Ja, het gaat over Rianne." Fabian kijkt mij bezorgd aan. Ik geef hem het teken dat hij mag gaan beginnen met het te vertellen. "Gisteravond heb ik iemand erop uit gestuurd om uit te zoeken waar Rianne woont. Hij kwam bij het dorp aan waar jij Tysen vermoord hebt en daar liep die ongestoord naar binnen. Blijkbaar zijn de bewakers weggegaan na de dood van Tysen.".

"In het uiterste hoekje van het dorp is er een klein luxe huisje en daar zag hij inderdaad Rianne. Het verontrustige is dat hij een briefje zag liggen met een gedicht erop:

Tysen,
Mijn liefde.
Ik ga het voor je doen.
En snel.
Dat rot wijf gaat eraan!
Voor jou.
Mijn liefde."

"Vanavond?" vraag ik. Fabian kijkt mij vastberaden aan, "Vanavond gaat het gebeuren, jij tegen Rianne.". "Wat is het plan?" vraag ik en ik kom dichterbij zitten.

"We weten dat ze vanavond iets gaat doen, maar hoelaat en waar? Geen idee. Daarom moeten wij haar voor zijn. Wij gaan het niet 's avonds pas doen, maar," Fabian kijkt op zijn horloge "Over een uurtje al. Ben je er klaar voor mijn legende?". "En of ben ik klaar voor." zeg ik vast beraden.

"Herinner, je hoeft Rianne niet te doden, maar alleen haar krachten te ontnemen en haar weer 'goed' te maken." Fabian kijkt mij doordringend aan. Ik knik en ik sta op. Fabian geeft mij hetzelfde pakje die ik aan had bij het gevecht met Tysen en een zwaard voor het geval dat.

"Lets go." zegt Fabian en we lopen het kantoor uit.

Hii.

Ik ben echt zo slecht bezig met op tijd update. Zo sorry, ik heb het heel druk met school. Ja ik weet het, die excuses weer.

Hopelijk vinden jullie het wel een leuk hoofdstuk! In het volgende hoofdstuk komt het gevecht :).

Vote&comment&follow.

Marit.

After I Met A Vampire [Deel 2] [Voltooid] [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu