Hoofdstuk 2 -Skylinn.

369 39 2
                                    

Pov Cathy.

"Jij gaat hetzelfde meemaken als Tysen" hoor ik haar zeggen. Die zin blijft maar door mijn hoofd spoken. Het maakt me bang, heel bang. Ik kijk haar weer aan en ze vliegt weer weg. "Wie is zij?" vraag ik terwijl ik naar Fabian loop. "Dat is Rianne, de ijsprinses" zegt hij. (Je spreekt Rianne uit als Ryenne, dus in het engels). "Zij een prinses? No way!" zeg ik. "Toch wel" zegt Fabian "Er heerst een vloek op haar waardoor ze zo is. Zonder die vloek is ze de liefste en mooiste prinses ooit". "Zo is ze ook al knap hoor" zegt Wesley en ik sla hem. "Ben ik niet goed genoeg?" vraag ik bitchi. "Nee schat, je bent veel beter" zegt Wesley lief en ik  geef hem een kus. 

Ik voel getik op mijn rug en ik draai mij om. "Hoi!" zeg een vrolijke meisjesstem die naast Luke staat. "Heei" zeg ik. "Ik ben Skylinn" zegt ze. "Cathy" zeg ik en we schudden elkaars handen. Luke kijkt met grote ogen naar Fabian en Fabian kijkt boos naar Luke. Fabian loopt naar Luke toe "Wat doe jij hier?!". Luke kijkt hem verschrikt aan "Wij willen Cathy feliciteren". "Doe dat dan en ga dan weg" zegt Fabian eisend. "Fabian, asjeblieft, laat ze blijven. Het is mijn feest" zeg ik. Fabian knikt "Een halfuurtje dan" zegt Fabian en kijkt mij en Luke streng aan. "Wie ben jij?" zegt Fabian die Skylinn streng aankijkt. "Ik ben Skylinn" zegt ze en ze wil Fabian een hand geven maar die wijst hij af. "Weerwolf?" vraagt Fabian. "Ja, problemen mee?" zegt Skylinn arrogant. "Ja" zegt Fabian zonder gevoelens. Je ziet dat Skylinn boos wordt en snel kijkt ze mij aan. "Kom mee" zeg ik en ik trek Skylinn mee naar het eten. Ik pak een frikandel broodje en geef die aan haar en ik pak een glas bloed die ik gulzig opdrink. Skylinn kijkt me raar aan. "Ik ben een vampier" zeg ik. "Ja, weet ik maar dit is de eerste keer dat ik een vampier zie drinken" zegt ze. Ik kijk haar raar aan en schud het dan van me af. Ik drink mijn bloed verder op. "Is het broodje lekker?" vraag ik om het onderwerp te veranderen. Ze knikt en neemt haar laatste hap. "Dankjewel" zegt Skylinn. Ik knik "Graag gedaan". Ze geeft me een knuffel en dan gaat ze weg. Ik loop naar Fabian "Ik moet maar eens gaan" zeg ik. Fabian knikt "Tot morgen". Ik zwaai en ren in vampier-snelheid naar huis. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik trek een jogging broek aan en ga op de bank zitten naast... Uhm... Niemand meer. Het is zo saai zonder Deveny. Er is gewoon geen leven meer hier, helemaal niks. Alleen ik dan, maar ja. Alleen is ook zo alleen. Ik zap door zenders tot dat ik bij MTV kom bij het progamma Awkward. Ik kijk aandachtig naar de tv.

Olla!

Wat vinden jullie ervan? Het is nu nog een beetje saai maar het komt nog! Ik heb iets in gedachte alleen dat wouw ik nu nog niet doen ;).

Elke zaterdag ga ik weer update net zoals bij How I meet a Vampire. Door de weeks heb ik het gewoon te druk. Volgende week komt er wel een hoofdstuk op vrijdag omdat ik dan in het weekend weg ga naar Antwerpen met me mama :). Hopelijk krijg ik dan een hoofdstuk voor jullie klaar!

Vote&comment&follow.

Xx Marit.

Ps. Instagram: maritvgwatpad.

After I Met A Vampire [Deel 2] [Voltooid] [Dutch]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu