01 :: ♡

2.3K 235 11
                                    

haein's

" apa jadi dengan dahi kau? " soal chaehi keliru .

chaehi kawan baik aku . dia ada boyfriend tau , nama boyfriend dia doyoung . kawan aku jugak .

kalau korang nak tahu aku lah orang yang satu kan dorang berdua .

sumpah aku kata dorang dua memang sweet . kadang kadang tu aku sendiri pun boleh jeles hshshshshshshs

okay cukup sampai sini je . kembali pada story semulaaa

" ouh dahi ni? aku jatuh katil " balas aku .

ni semua pasal mimpi mengarut tu la . tengok sekarang tak pasal pasal benjol .

" tula tidur ganas sangat. nasib baik benjol je " chaehi tersenyum sinis .

aku mengiyakan je cakap dia .

" hai sayang , hai haein " sapa doyoung .

datang dah dia ni . jap lagi mula la tu drama sweet dorang . saja nak buat aku jeles .

arghhh kau bunuh jela akuuuuu !

" hai awak, buat apa kat sini? ponteng kelas eh "

aku malas nak dengar apa yang dorang cakap , jadi aku keluarkan earphone dan sumbat dalam telinga .

kang kalau aku dengar , tak pasal pasal aku mati kering kat sini .

em nak dengar lagu apa siot . make your day ? by nct 127 ? lagu apa ni ?

arh dengar jela daripada aku dengar doyoung dengan chaehi bersweet talker tu .

aku menghayati lagu itu . hmm best jugak , tak sia sia aku bukak .

sambil dengar lagu nct tu aku ada la jugak cuci mata tengok budak lelaki main bola kat padang .

tapi dari tingkap kelas jela . kalau depan depan memang tak la . aku bukan berani sangat pun .

tengah syok tengok , tiba tiba mata aku tertumpu dekat sorang namja yang tengah lap peluh dia lepas habis main bola .

walaupun aku tak nampak muka dia , tapi aku dapat rasakan yang dia mesti HENSEM .

" weh haein, kau dengar tak? "

aku punya syok tengok budak lelaki main bola sampai tak dengar chaehi panggil aku .

" ya! na haein! "

tanpa aku sedar , earphone dekat telinga aku dah kena cabut dengan chaehi .

" ha ye saya, kau ada panggil ke? " soal aku yang masih terpinga pinga .

" kau tengok siapa? dari tadi aku panggil buat pekak "

aku peluk tubuh dengan muka serius . aku taknak yang chaehi tahu aku tengah usha budak lelaki kat padang tu .

" takde siapa. ha yang kau nak apa jerit jerit panggil aku? boyfriend kau mana "

kali ni chaehi tarik muka . dia macam merajuk . arh sudah ni mesti ada gaduh dengan doyoung .

" wei aku tanya ni, doyoung mana? "

aku rapatkan diri dekat chaehi . dia masih diam .

" kalau ada masalah, settle cara baik. jangan gaduh. ah okay la aku keluar dulu, nak beli air babai "

lantas aku keluar dari kelas . earphone dengan henfon aku bawah jugak . actually bukan nak beli air pun , aku nak lepak rootfop hehe .

- chap 1 done . stay tuned untuk next chap dan jangan lupa support aku dengan vote dan comments untuk fanfic ni ! thankyou ♡ .

youre mine .Where stories live. Discover now