coming out 5

1.2K 110 14
                                    

Heh, még nem történt meg😁

Igazából vannak úgy mond ,,coming out ingadozásaim" (na ezt most valaki fordítsa le magyarra, avagy én)

Amit annyit jelent, hogy...

Leírtam, hogy BIZTOSAN coming out-olni fogok apumnak.

Na, most normál esetben egyik napról a másikra elmúlik, felerősödik, de mindig, minden sarkon ott lapul az a bizonyos érzés: félelem.

Vagyis nem magától a ténytől félek, hogy ,,úristen, most elkell mondanom apumnak, mi lesz velem?"

Hanem hogy apummal nagyon jó a kapcsolatom (-1 pont) és nem nézz ki homofóbnak (-1 pont). De tudtommal volt haver-haver kapcsolatban egy meleggel, bár az is a (apumnak) mostani barátnője miatt, mivel ismerősök voltak azzal sráccal (vagy az is lehet, hogy csak kényszerből fogadta el a tényt???? IDK)

Tavaly meg leszbikusnak hívott... ami mostanra félig igaz lett, hehe😅

De ezt poénak szánta😅...

Szóval, az a lényeg ha olyat mafyarázok be magamnak, ami nem biztos hogy igaz, de simán lehetséges.... akkor hamar felkapom a nyúl cipőt és soha a büdös életben nem fogom elmondani, ha úgy adódik.

De mivel ezt már elígérkeztem, szóóóval miattam, miattatok kénytelen vagyok elmondani.

Bár minden oldalról megfigyeltem, hogy ,,mi történe ha...?"

Például ha nem fogad el, akkor az is lehet hogy ki leszek tagadva, esetleg (mert ebben a helyzetben, anyum volt az, aki csesztette, hogy ,,ugyan ViGyeD már el a LáNYoDaT!" És ja. Ha ő is megtudja, nekem tuti kampec).

De ha meg igen.....

Az rohadt nagy megkönyebülést és mennyei áldást hozna nekem.

Végül is kiterveltem mindent, hogyan kérdezek rá, mikor kérdezek rá, mit fogok mondani, hova terelem a témát, stb.

Szóval Dzsíszösz szeretetével, Budha nyugalmával, Jehova tanúival és minden LGBTQ+ támogatásával és hittével...

Megteszem az első lépést.

Ha meg nagyon a tűz szélén akkor meeeeeeeg....

Vagy lebukok vagy kikerülöm😅😁





Biszexuális emberek problémáiWhere stories live. Discover now