társadalom 4

1.3K 100 43
                                    

Nem nagyon tudtam más címet adni, ezért társadalom lett ez is😅

#metoo (vagy bármilyen mozgalom): a fiúk seggfejek

#metoo: rám köszönt egy fiú! Tuti ágyba akart vinni!

#metoo: kapja be minden fiú! Hátba támadnak, hazudnak, megcsalnak, az ő hibáikat rád kenik, stb

#metoo: soha többet nem bízok meg egy PaSibA sem!

Én: ezek hogy hogy még nem lezbikusok?

Mi előtt félre értés következne, én ezt a 'nagyon paraoniás, hogy az már vicces' réteget parodizáltam ki (vagy minek hívjam)

Mármint részvétem minden nőnek/lánynak aki TÉNYLEG áldozátá vált egy ilyen zaklatásnak vagy bárminek.

De azért tegyünk már egy különbséget vagy húzunk már meg egy határt, jó?

Nem biztos, hogy minden fiú hátba támad!

Sőt, ők sem ugyanolyanok!

Attól mert leszólított egy papa/30-as/f@ck boy/anyám tyúkja...

Attól még nem azt jelenti, hogy most minden fiú seggfej (lehet, de nem biztos)

Aki meg életében nem bízott meg fiúban, az a neten látja/látta, hogy mit csináltak Ilonkával, aki twittere kirakta a #metoo-t, ezzel úgy kezeli a helyzetet, mintha vele is megcsinálták volna.

Igen, kicsit messzire mentem most.

De az az igazság, hogy lány létemre nem nagyon szeretem ezt a nagyon feminizmus mozgalmat.

Mármint oké, tök jó hogy van valamennyi választási lehetőségünk.

De azért nem állnék be most tüntetni.

Szóval azok a dolgok, amik miatt létre jött a #metoo mozgalom tényleg szörnyűek. Undorítóak. Vannak ilyenek ténylegesen és talán durvábbak is.

De nekem az már vicc kategória, ha nagyon, SZINTE már félnek már attól is, ha egy pasi leköszönti őket, vagy udvariaságból segít nekik.

Szóval én csak azt mondom kicsit nyíljunk már meg lányok, de azért óvatosan persze.

Például ha a tata megkínál cukorkával, értelem szerűen, ne menj be a málnásba.

Ennyit szerettem, köszönöm.

Biszexuális emberek problémáiDonde viven las historias. Descúbrelo ahora