coming out 6

1.1K 111 28
                                    

*angry gay panic noises*

LGBTQ+ babák bekönnyeztem a semmiért😢

Valószínűleg ez úgy fog hatni, mint valami picsa naplója, vissza olvasva, na mindegy...

Az a helyzet, hogy kábé 1 hét múlva megyek apámhoz (július 29.-én)

És... félek. Rohadtul.

Így is alig van önbizalmam, félek hogy ez is az én ,,hibám lesz", hogy amolyan nem lettem ,,barbie baba külsejű, heteró, lány"...

Hanem helyette valami elcseszett, kicsit (sem) tomboy stílusú leányzó

Ráadásul biszex...

Én szerintem velem kapcsolatban, bőven megérett a világ a pusztulásra...

Ahogyan szokták mondani, miattam süllyedt el a Titanic.

Nagyon félek, hogy mi lesz vagy hogy egyáltalán elfog fogadni.

Kicsit emiatt is szoktam marcangolni magamat, hogy miért nem vagyok olyan mint a többi lány...

De egyszerre nem is akarok megváltozni. Ez amolyan nálam ilyen ,,wtf logic", hehe *kínos mosoly*

Szóval röviden, tömören az a lényeg hogy félek... a következményektől... a reakciótól... hogy azután hogyan fog hozzám viszonyulni... egyáltalán akar még majd látni... a lányának fog még tekinteni, vagy teljesen elfog majd ridegülni tőlem...

Nem tudom és ezért rohadtul félek... félek a jövőtől, hogy mit fog hozni a sors vagy bármi más...

Félek, hogy emiatt elfogom baszni az egészet...

Talán örökre vagy ha nem is, egy nagyon hosszú időre.

Szóval ja. Eléggé szánalmas vagyok, tudom😅 de ez van...

Biszexuális emberek problémáiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant