coming out 4

1.3K 134 14
                                    

Valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, Valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, Valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, valaki lőjön le, Valaki lőjön le, valaki lőjön le... OKÉ, OKÉ ELMONDOM!

Miért írtam ezt, nagy betűkkel? Mint valami idegbeteg. Na, mindegy.

Szóval, arra a hülye döntésre jutottam, hogy elmondom személyesen apumnak, hogy biszex vagyok.

Persze, ha valamikor sikeresen tudok vele találkozni, mert már 4-5 hónapja nem láttam :))

És talán most teszek tönkre egy tök jó kapcsolatot apummal😅😅😅

Naaa, mindegy.

Egyébként úgy terveztem, hogy nem akkor mondom el neki, mikor megyek hozzá, hanem akkor mikor visz haza, mert akkor úgy is mindegy🙃

Bár, ha ő se fogadna el, akkor elkell mondanom vagy ő mondja el anyumnak, hogy miért nem akar látni... naaa mindegy, két coming out-ot egyből bezsebelek, hehehe😅

De ESETLEG HA MÉG IS elfogadna, akkor annak elmondhatatlanul örülnék neki🙂

Van még remény akkor😅

Meg lesz talán egy ember, akire támaszkodhatok (mondjuk nem nagyon szeretném bombázni, hogy ApA, vAn BarÁtnŐM!/ látTAM eGy SzivárVÁnyoS DolGoT!)

Ajh, most nem tudom elmondani, hogy mennyire vagyok boldog és izgatott (a semmiért)😅

De ja... elfogom mondani neki! Nem érdekel!

Aztán lesz, ami lesz😅🙃







Biszexuális emberek problémáiOù les histoires vivent. Découvrez maintenant