In aceasta dimineata, eram asa de obosit, nu mai facusem asa ceva, era diferit, foarte diferit dar in acelasi timp, eram foarte fericit, nimeni si nimic nu putea sa mi strice fericirea.
- Buna dimineata somnoroaso!
- Heii, da tu ce esti ? Hahaha..- Da ai dreptate, am dormit amandoi foarte putin.
- Da azi voi dormi toata ziua , nu mai fac nimic, Hahaha.Tot ce faceam astazi, era sa ne trezim sa ne scriem ce faci, una-alta, mancam si ne culcam la loc. Ne-am trezit pe la ora 17, ceva de genu, si am iesit afara sa stam. Amandoi cascam in ultimul hal si cand ne uitam unu la altul radeam, toata lumea intreba de ce radeam da ziceam ca am vazut ceva amuzant pe facebook.
In seara care ne am vazut, vazusem impreuna putin din Las fierbinti, iar afara Fata ei cea mare, intrebase cine s-a uitat aseara la Protv ?
Eu : - Pai eu m-am uitat, mama si ce am ras.
Maria radea cu capu spre mine.
- Fata ei : Da cred ca si mama cu tata se radeau ca era galagie.
- Maria : Tactu era plecat, radeam singura, haha.Ma bufnise un ras, mai aveam putin amandoi si ne dadeam de gol. Dupa ceva timp au plecat cam toti si am ras eu, Maria, si fetele ei.
- Auzi, stii ce as vrea in seara asta sa fac?
- Ce anume ?
- Sa vin la tine din nou.
- Ooohh de ce ?
- A fost frumos.
- Dar ne vom intinde asa si nu vreau sa suferi...
- Promit ca nu voi suferi.
- Vedem.S-a facut ora 9, am plecat acasa si vorbeam pe telefon.
- Hai scumpo ce facem?
- In legatura cu intrebare aia? Mi-e frica, iubire(ea).
- Bine lasa ca ma imbrac si imi dai mesaj dupa ce pleaca.A plecat el, mi-a dat mesaj ca e singura si m-am incaltat si mergeam spre ea.
- Ai grija pe strada sa nu te vada.Cand am ajuns ma astepta pe usa din spate era ascunsa din nou, nici bine nu intru, ca m-a luat in brate, asa de tare incat am intrebato daca are ceva si imi spusese ca ia fost dor de mine. Eu aveam mainile pe langa gatu ei, ii simteam un parfum foarte dulce, atingeam si parul si nu am mai putut rezista, am aprins becul sa o vad si o priveam in ochi, nu prea mult, ca m-a sarutat nebuneste si imbratisandu-ne si sarutandu-ne, am ajuns asa pana in dormitor pana cand ne trantit in pat.
Pana la ora 12, cred ca ne dureau buzele la cate saruturi am avut, imi era cea mai mare sete de apa, abea mai respiram, eu respir doar pe o nara, cand pe stanga cand pe dreapta si luasem pauza.
- Hai ma saruti ?
- Hai ma scumpule, nu ti ajunge?
- Nu, nu am sa ma satur de tine niciodata.
Am inceput iar sa ne sarutam, mimam ca facem dragoste, recunosc, scartaia putin patul, se face galagie dar ne placea asa.
Pe la 3 ora am luat din nou pauza, am fost eu la baie, m-am spalat pe fata, eram dezbracat si ea la fel, ea doar chiloti si sutienu il mai avea pe ea si se uita la mine cum ma spal pe fata.
M-am sters si dupa o luasem in baie in brate.
- Nu vreau sa pleci niciodata din viata mea.
- Cat timp nu vrei sa plec, n-am sa te parasesc.Asa cum o tineam in brate, am pus-o la perete, cu fata la mine, o pipaiam peste tot, ea tot imi spunea sa nu o mai ating in unele zone, dar barbatul e barbat, asa ca nu avea sanse. Am sarutat-o cu foc, cu o mana pe gat iar cu o mana pe cur, era uimitoare ce fel putea sa ma sarute, cu ce dragoste imi dadea sarutul ei, un sarut plin de toata fericirea.
Am mai stat putin in pat cu ea si am plecat. Afara dupa casa, i-am zis opreste-te si saruta-ma.
- Ma iubesti ?
- Da te iubesc.Cand am auzit din gura ei, "te iubesc", am zambit da un zambet foarte diferit, ea nu i-a zis niciodata lui asa ceva si mie dupa 3 zile, mi-a spus ca ma iubeste. Era cel mai frumos moment, bine, toate au fost frumoase dar si aceasta a fost frumos.
CITEȘTI
Tu si eu ! 2020
RomanceCea mai frumoasa femeie a ales sa-mi coloreze zilele cu ploi si cu plansete. Amandoi ne-am fost aproape si reusisem sa facem cel mai frumos cuplu ascuns vrodata. Cea mai frumoasa poveste/traire a vietii mele s-a intamplat, acum, la 21 de ani.