Rasarind peste stele, in fiecare seara vorbind si iubindu-ne din ce in ce mai mult, lumea isi dadea seama, nu mai era totul secret pana cand ne-a intarit cel mai prost capitol al iubirii noastre.
Dupa 3 saptamanii, mama tot se intreba, unde ma duc toata ziua, de ce sunt asa fericit seara, da nu puteam sa fiu trist niciodata..doar cand ne certam rau de tot dar rar se intampla.
Varu' ei , Florin , vedea ca tot stam impreuna , ca ne tot intelegem si ales sa cam strice asta. Mama mea fiind mai rea cu fetele, cu cine era, mai ales ca aveai si 2 copii, ca avea si barbat si ca mai avea si varsta 30 de ani.
Deci intr-o zi, a aflat asta, a venit de la munca si a inceput o tulumba, mi-a spart capul.
- Bai, gagicarule ? Tu te futi cu varsa aia de 30 de ani ?
- Nu ma, de unde ai scos-o si pe asta ?
- Pai vorbeste lumea..
- Care lumea ?
- Varsu' spune ca tot o futi si ca esti in limba dupa ea.
- Nu e asa..
- Pai stai ca maine cand vin de la munca, ma duc pe la ea sa o paruiesc.
- Lasa ma femeia in pace ca nu a facut nimic, faci scandal degeaba...Nu a vrut sa inteleaga, a plecat la munca asa nervoasa si de dimineata am vorbit cu maria.
- Hei, a aflat mama, vrea sa vina dupa munca la tine sa te bata...
- Hm de ce asa... de unde stie ?
(si i-am zis ce a zis mai sus varul ei, nu are rost sa repet)- Vezi poate iti da mesaj, ii dai saru mana si negi tot..
Dar de unde ca ea deja a vorbit la 6 dimineata cu ea si discuse o gramada, doar ca eu nu stiam acest lucru..."mic".- Nu vorbesc, stai linistit.
Incercam sa-i scriu lui mama sa se potoleasca etc si am trecut pe strada ei pana cand vine varu ei la mine si imi spune ca il cauta pe Marius.
- Vezi ca vrea maica-ta sa-l caute sa-i spuna tot ce faceti. Las-o in pace si vezi-ti de treaba. (Florin)Maria atunci se certase cu mine si nu-mi raspundea si venisem defapt la ea acasa.
Rasfulam adanc in masina, si nu mai stiam ce sa fac..sa ma duc sa vad ce are, sa ma termin si sa plec acasa..si mi-am bagat pula in gura la toti si am intrat dupa ea.
- Hei ce faci ?
- Ma uit la televizor..
- Bun, vreau sa iti vad telefonul. unde-l ai ?
- Nu ai sa-l gasesti.
Am inceput sa caut peste tot in casa ei si nu gaseam..imi faceam nervii si mai tare pana cand am sunat pe numar si vibra in dulap.
Il gasisem si avea cod..codul il stiam pentru mereu ne verficam mesajele si asa mai departe. Cu toate ca stiam ca nu va ma minti niciodata. Am gasit conversatia..ea deja confirmase ca am fost la ea, dar ca nu am facut ce crede mama.. in fine mama credea ca ne futeam pana dimineata si asa mai departe.
- Hai da-mi telefonul...
I-am dat telefonul si de nervi nu am rezistat si i-am sucit mana..am jicnito urat si intre timp, a venit bunica'sa..
- Hai ma pleaca de aici.
- Nu plec bre, ma doare in pula si de tine si de toti. ce treaba aveti voi ca ne iubim noi ?
- Ooo da nu vorbii asa nesimtitule..
Nu stiu ce mai simteam da am vazut ca are telefonul in mana, i l-am luat si plecat in masina.. in timp ce fumam o tigara am crezut ca va venii si ca-mi va vorbii.. Dar nu a venit.
Am terminat tigara si m-am dus, bunica-sa era in casa..Iar maria pe prispa de la hol si plangea in genunchi , stransa ghemotoc...- Heii, nu mai plange...Heii ma asculti..?
M-am pus langa ea si imi vinea sa-mi sparg capul..
- Mmmmda te aud...lasa-ma sa plang.. nu mai vreau nimic...
- Ba da vrei, ii ridicasem capul si am sarutat-o pe frunte..
Intre timp apare bunica'sa care tot imi spunea sa plec..
- Lasa-ma in pula mea ca va sparg capul, pleaca dracului si lasa-ma sa vorbesc cu ea..
Maria : - Du-te bre si vezi-ti de treaba, lasa-l sa stea cu mine.
Intrasem in casa pe pat, tot la fel, ghemotoc se pusese si imi spunea..
- Mi-ai promis ca se merita, te am iubit in orice moment, am pus la suflet tot pentru tine..nu pot sa ma calmez.. cum ma pot gandii sa te pierd asa ? Spunand plangand si cu lacrimi pe obraz...- Dar nu voi pleca, cine a zis ca va pleca ? Si am luat-o in brate si m-am pus langa ea in pat...
Intre timp ma suna tatal vitreg si spune, sa ma duc sa-i iau de la gara ca trenu ajunge tarziu si sa-i aduc acasa...l-am intrebat daca e calma mama si dinastea, si spusese ca nu va face nimic dar nici el nu e sigur..Am fost dupa ei , i-am adus acasa, nu a zis nimic totul drumul.
- Heii iubire, te rog frumos nu mai plange.. o sa iti demontrez din nou, ca sunt persoana ce te iubeste, chiar daca te am lovit...m-ai suparat doar ca m-ai mintit dar ma impac eu singur.. te iubesc bleago..
- Nu vreau sa vorbesc despre asta..Am mai vorbit putin in seara aia si alte serii, ea vroia sa ne racim si ca sa-i fac pe plac, spuneam ok la orice imi spunea. Nu comentam si faceam totul ca ea.
LEGENDA:
Stiu ca vei ajunge sa citesti povestea asta, si stii ca am luptat foarte mult doar ca sa te impac si sa te am din nou. Femeia orice ti-ar face nu trebuie lovita dar am clacat prost si m-am urat pentru asta. Dar cine te iubeste mai mult decat mine ? Cred ca stii deja raspunsul."Te iubesc, roscato!"
Viata mea mi-a arat multi pasi care-i pot face,
am ales doar unul, am riscat totul, crezand ca ai sa razi de mine,
crezand ca voi distruge si salutul dintre noi cand ti-am spus
ca te plac mai mult decat orice.
In mai putin de 3 saptamani, am reusit sa facem o poveste,
cum nu exista alta pe aceasta lume, cum nu va atinge soarele
niciodata pamantul, cum nici eu n-am crezut ca iti voi atinge
buzele. Cu bune, cu rele, am cazut si ne-am ridicat,
ne-am certat si ne-am impacat.
Am pretuit fiecare moment in care am fost singuri,
momente in care ne-am pierdut amandoi,
momente in care am facut ceea ce am simtit,
indiferent ce a fost in exterioru' paharului.
Nu vreau sa ma intelegi gresit, nu regret nimic si nu am sa regret niciodata,
tot ce am facut este ca am vrut eu si ca ai vrut tu.
Esti superba si deosebita. Stii deja ce mult imi placi,
Ce fel imi place cand zambesti, ce fel iti ador cuvintele,
nu ma pot gandii la nimic rau cand esti cu mine, chiar daca
ne certam, chiar daca e ceva ce ne supara, nu pot sta suparat,
atunci cand iti privesc zambetul.
S-au intamplat asa si stii ca-mi pare extrem de rau ca am facut asta.
Nu ma voi indeparta niciodata de tine, indiferent daca ne vedem sau nu,
esti persoana ce ma calmeaza oricat de nervos as fi.
Pentru mine, esti cea mai speciala de pe lumea asta.
CITEȘTI
Tu si eu ! 2020
RomanceCea mai frumoasa femeie a ales sa-mi coloreze zilele cu ploi si cu plansete. Amandoi ne-am fost aproape si reusisem sa facem cel mai frumos cuplu ascuns vrodata. Cea mai frumoasa poveste/traire a vietii mele s-a intamplat, acum, la 21 de ani.