5. Bratarile.

34 0 0
                                    


Dupa 2 saptamanii, am prins foarte mare drag de ea, dar ea nu mai am cuvinte. In orice moment, vroia sa ma aibe cu ea, sa fiu langa ea, se simteam ca-i lipseam din viata.. Pana cand am vazut la cineva de pe facebook ca si-au facut perne cu texte cadou, ursuleti, etc.. Am intrat pe site si vasusem bratari dar nu erau fix pentru noi.. Vorbeam sa ne facem cadouri asa ceva, da nu eram asa sigur..nu stiam daca va purta asa ceva.. Pana la urma a vrut niste texte, versuri, pe care sa le sa puna pe bratari. 

Pe a mea scrie : "Nu voi uita nici o seara cu tine, esti o persoana unica din viata mea!", iar pe a ei, scrie : "Orice se va intampla,tu esti pentru mine iar eu pentru tine!"

Cred ca am asteptat amandoi mult si bine bratarile astea..o saptamana am murit amandoi dupa ele.. dar intre timp.. am crezut ca fac bine..ca ma laud la persoana care trebuie dar nu a fost asa.. Fiind cu varul ei, aproape cel mai bun prieten.. ma intreba de ce sunt fericit si de ce zambesc in continu. I-am zis ca nu se poate si tot insista..si am vrut un loc retras.. am fost la mine acasa si i-am povestit..


- Eu am inceput sa o iubesc pe vara ta...
- Hai ma coaie, da e mica.. tu ai 21 si ea 12... (Florin - varu ei)
- N-ai inteles...
- Ooo ce n-am inteles ? cum ba pe Georgiana ? 
- Coaie n-ai inteles..e vorba de Maria...
- Hahaha tu glumesti cu mine.
- Nu glumesc.. daca vrei sa ma asculti.
- Ba da stii ca are barbat nu ? 
- Da stiu... da de cand am fost cu toti la piata ultima data, s-a intamplat sa ne aprindem amandoi un pic si am continuat mai departe.. 
- Gandeste-te ca vei despartii acesti copii daca va afla..sau cel mai probabil, va bate de va rupe pe amandoi.
- Nu ma intereseaza de el doar de ea si de copii. 
- Bine ai grija cu asa ceva, nu vreau sa te urasc.

Cam atat vorbisem la mine nu am vrut prea mult, nu aveam incredere in nimeni, am continuat mai departe cu ea sa ne iubim..

Iar intre timp ce vineau bratarile , a picat cerul peste mine. Maria nu stia ce am facut cu Florin si ce am vorbit , deci era un alt secret ca am secretul cu ea.. M-am certat cu Florin dintr-o cacat iar el si-a bagat pula in ea de prieten si a spus intregului neam ce face Maria.. Barbatul ei era schimbul 1..toti se tineau sa nu afle ei pentru ca, credeau ca va pleca si va lasa copii asa..

CHIAR CREDETI CA DACA PLECA, EA RAMAND SINGURA CU FETELE, EU NU FACEAM NIMIC ?!
(nu sa le fiu tata,nu as fi putut si nici n-as putea, dar as fi facut sa le fie bine, va garantez).

M-am trezit dimineata si primesc mesaj de la Maria.

- Tu esti nebun, ti-am zis sa fie secret, am avut incredere in tine... m-ai facut sa plang de la prima ora...
- Ce s-a intamplat? 
- Pai te ai certat cu ala si asta i-a zis lui bunica-sa si acum a venit asta sa-mi spuna ca ma fut cu tine..ca am 2 copii si ma fut cu unu asa tanar... ma faci sa ma omor..

- Stai ca vin eu imediat la tine.

M-am imbracat si am venit. 
Ea a plecat cu Nasa ei sa bage gaz la o butelie.

- Ia zi bre, care-i treaba? Iti place ce ti-a zis nepotu matale ? 
- Da tu esti prost ca i-ai zis lui asa ceva.
- Bun in fine, am gresit, ce ai cu Maria sa te iei de ea? 
- Da ce Maria are 2 copii si o face pe curva?  Are casa, are barbat, are tot ce-i trebuie.
- Nu stiu bre ce canti matale, nu primeste iubire.

A mai barait ea cea mai barait si intre timp a venit Maria.

- Auzi bre, chiar ma doare in pizda daca ii spuneti voi lui Marius.
- Iar tu , intri in casa sa ne bem cafeaua amandoi.

In gandu meu, cred ca ai de gand sa-mi dai cu cana in cap si aia e.

- De ce ai facut asta? De ce? Trebuia sa fie secret...Tu iti dai seama ce greu e acum..Ma faci sa te urasc dar te iubesc mult , prostule.

- Nu stiu, baga-mi-as ****, am gresit rau cand am ales sa-i spun..
- Nu stiu daca te pot ierta..ma faci sa nu mai am incredere...

Ne-am baut cafeaua si a sunat mama ei din italia.. Eu am iesit la tigara afara dupa casa...ma uitam in cer..nu mai stiam ce sa fac.. Aparuse si bunica-sa si cat vorbea cu mama ei, a tacut...Cum a inchis apelul, a inceput un show mic.

Tu si eu ! 2020Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum