Evettt!! Yeni bölüm geldi! 53_elif_nisa adlı takipçime ve destekçime cok teşekkür ediyorum. Sizleri seviyorumm."Şimdi kitabımıza başlayalımmm.
------------
(Hatırlatma)
"Seninle sonra görüşeceğiz. Dolunay denen kız..."
-----------------
"Görüşmesekte olur canım." dedim sinirle. Sırıttı ve konuşmaya başladı.
"1, aynı okulda, aynı sınıfta, hatta ve hatta aynı sırada oturuyoruz. 2, sen bana canım mı dedin? 3, benden kurtulamazsın canım."
'Canım' kelimesini bastırarak söylemişti. Bende konuşmaya başladım.
"1, aynı okulda, aynı sınıfta,hatta ve hatta aynı sırada oturuyor olabiliriz. İsteyen herkes birinden uzaklaşamaz mı? İsterse uzaklaşır. Bunu sen yapabilirsin. 2, evet, canım dedim. Lafın gelişiydi. Ve sen şimdi dersin, 'az zaman sonra bana isteyerek canım diyeceksin' diye. Hayır, bu olmayacak. Asla. 3, senden seve seve kurtulurum canım."
Beni şimdiden sinirlendirmeye başlamıştı. Allah'ım ben ne günah işledim de bununla karşılaştım?!
"Nas-"
Ay'ın sözünü Tuğçe bölmüştü.
"Ah! Yeter ama! Susun da yürüyün. Arkadaşların seni bekliyor Ay denen çocuk! Kanka, biz de seni bekliyoruz! Hadi hadi, hızlı olun! Sizin didişmelerinizle ders bitecek ha!"
"Ah gerizekalı kankam. Coğrafya 2 ders. Bu yüzden koskoca 1 ders daha var!" dedi İrem.
Gözlerimi devirip yürümeye başladım. Onlarda gelir zaten. Tam sınıftan çıkıyordum ki, kolumu bir el tuttu. Hafif bir şekilde, sanki canımı yakmak istemiyormuşcasına...
Arkama dönmedim. Zaten kimin olduğunu biliyordum. Ay arkamdan konuşmaya başladı. Ama dişlerinin arasından.
"Benden kurtulamazsın, canım!"
Tırstım, çaktırmayın.
Kolumu ondan kurtardım. Zaten basit oldu.
"Ay denen çocuk. 'Benden kurtulamazsın' laflarına girme. Tüm erkekler bana öyle derdi. Ama eninde sonunda kurtuldum. Semden kurtulmak kolay olacak." dedim Ay'a doğru.
"Kim lan onlar!" diye bağırdı birden. Herkes ona döndü. Zaten ona bakıyorlardı da, erkekler de döndü tabii.
"Sanane oğlum?" dedim.
"Başlatma sananesinden!" dedi.
Deli bu çocuk. Cidden deli...
(Ay'ın anlatımı ile)
Kimdi lan onlar. Kim kim?
Cidden sanane Ay? Hangi ara bu kız seni ilgilendirmeye başladı?
Sen sussana be iç ses! İç ses değil de, insan olsaydın anlardın belki!
Ne diyom ben ya?
Ne anlaması?
"Başlatırım sananesinden!" diye bağırdı.
"Başlatma kızım anlamıyor musun?" dedim.
Arkadan Dolunay'ın arkadaşları gelip onu götürdüler. Önden de bana bağırmaya başladı.
"Sen kim oluyorsun oğlum?! Sen kim oluyorsun?!"
Ben, Ay Saral. Babamın bizi terk ettiği oğluyum. Annemle beraber yaşayan, annemden başka kadından etkilenmeyen biriyim.
Ben Ay Saral. En çok korktuğum şey ölüm.
Ama en değer verdiklerimin ölümü.
Ve ben Ay Saral. Dolunay diye bir kızı bulan, ve onun hayatının tam da ortasına girmek isteyen adam...
-------------
Bölümü burada bitiriyorumm. Haklısınız kısa bölüm oldu ama bolüm bolümdür.
Lütfen oylamayı unutmayın!
Sizleri seviyore...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN BATIMI
Teen FictionBazen eğlenceli, bazen acıklı, bazen ise kahkaha dolu bir kitaptır bu...