PRIETENII FALȘI VS ADEVĂRAȚI

127 3 0
                                    

PRIETENII FALSI VS PRIETENII ADEVARATI  !

În ziua de azi e greu sa îți găsești un prieten bun și adevărat și mai ales să ai încredere in el. Dar , da , există ! Încă există prieteni adevărați și dacă cineva te-a trădat , nu trebuie să îți pierzi încrederea în toată lumea. Nu compara oamenii , nimeni nu e la fel , toți suntem diferiți. Trebuie să încerci să faci diferența dintre un prieten adevărat și unul fals. Nu e greu , trebuie să fii doar mai atent. Un prieten adevărat îți va fi alaturi , te va ajuta , te va sfătuii , nu va râde de tine și mereu când o să te vadă trist , o să încerce să te facă să spui ce ai ca să te poată ajuta și de asemenea o să facă tot posibilul să te facă să te simți mai bine. E foarte greu sa găsești un om bun la suflet în ziua de azi (deci dacă mă ai , nu mă pierde) , și dacă găsești asemenea oameni , nu-i rănii ci apreciază-i. Rar întâlnim asemenea oameni și dacă îi pierdem , am pierdut un om minunat care ne voia doar binele și ar fi făcut orice pentru noi. Vreau să vă spun un citat la care aș vrea să fiți foarte atenți : ,, FII ATENT LA CEI CARE NU APLAUDĂ ATUNCI CÂND TU CÂȘTIGI ! " Majoritatea oamenilor pe care tu îi numesti " prieteni " , habar nu ai ce spun în lipsa ta. Iti sunt alături la bine , iar atunci când dai de greu , rămâi singur. Prietenii adevărați mereu îți vor fi alaturi , chiar și atunci când nu îți este bine , te vor accepta exact așa cum ești : cu bune și cu rele. Prietenii falsi , când totul îți va merge bine , vor fi alături de tine , atunci când lucrurile se vor schimba și va începe să îți meargă mai rău , îți vor spune pa. Însă atunci cand lor nu le merge bine și îți spun și ție , nu îi părăsești , din contra ! Îi ajuți și ești bucuros că îi poți ajuta ... Mai bine mai puțini prieteni și buni , decât mulți și degeaba ! Renunțați la genul de oameni toxici și petreceți timpul cu oamenii care chiar țin la tine și v-au și demonstrat asta. E greu să renunți la unii oameni toxici, doar fiindcă te-ai atașat. Dar, uneori doare mai puțin să dai drumul la ceea ce iubești, decât să îl ții cu forța. Trebuie să înveți să pleci de acolo unde nu mai ești binevenit.

PSIHOLOGIE / DEZVOLTARE PERSONALĂUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum