Osjetim topao dah jako blizu svojih usana ali ni malo mi ne smeta,, lijena sam da reagujem cak i ako se nalazim na njemu. Okej,momka znam jako kratko i spavam na njemu.
-" Bozeee!"
Skocim 3 mestra i padnem na pod kad ispod mene zavibrira nesto, a to neto je telefon koji padne na pod pored mojih nogu uhvatim ga i gotovo da ne mogu da ne ugledam crvenokosu ribu koja iskoci na ekran.
-" Zove te beba stoko"
Prevrnem ocima i udarim ga snazno po stomaku, a on skoci iz sna. Zbunjeno pogleda u mene,potom u telefon i moju ispruzenu ruku. Cura umemorisana sa smajlijem bebe i dalje ne prestaje da zove... Medjutim njegova ruka uzme telefon i pre nego odreagujem povuce me tako da padnem pravo na njega.
-"Ko jebe nju, vrati se u krevet rano je"
Pribija me uz sebe, zapravo grli me i nastavlja da spava dok bebe ne odustaje...
-" Javi se"
Pokusavam se izvuci iz zagrljaja.
-"Ko je jebe..."
-" Ti,ja ne sigurno... Javi se mozda je hitno"
Uzima telefon jednom rukom dok me drugom i dalje drzi. Iskljucio ga je i vratio ruku.
-" Pusti me da ustanem"
Pobunim se, a on se pravi lud... krenem da ga stipam,a on od bola makne ruke.
-" Da si ova 3 meseca otkacio sve bebe i bebice dok ti nisam nos polomila pjevacino!"
Ustanem, bijesno lupajuci vratima. Ok skroz sam skrenula, ali hello mi smo za javnost u vezi i ne moze da svrlja. Necu da misle ljudi da me pravi budalom.. Kao sa mnom je, sa drugima svrlja. Sta ja znam sta moze koja blesa da uradi... Aaa, karte na sto muzicar!!
-"Cekaj ti si sad ljuta zbog ove?"
Pokaze ocima na sobu, misleci na bebu da,da...
-"Jesam,naravno da jesam!"
-"Sta tebe boli briga za nju?"
-" Bila sam jasna,sve veze i vezice da si raskinuo"
-"ljubomorna si?"
Postavi kao pitanje,a ja prevrnem ocima.
-"Mi smo posao... Ja volim sve po peesu da bude 3.meseca. ne mozes ti da svrljas, da bude da me varas alo!? Nisam ja iz sume momak, kod mene pravila vaze"
-"Ja tebe ne varam..."
-"I neces jer cu te preklati i tuziti za krsenje ugovora"
Prekrstim ruke,a on me namrsteno posmatra.
-"Isto smo kao neki stari bracni par"
Pocnem da se smijem,a tenzija polako krece da isparava.
-" Razumem te, ne zelis da ispadne neki skandal"
Klimam glavom
-" Probudila me je pritom"
-"A tako si lepo spavala"
Pruzim mu kafu,i krenem prema terasi. Pratio me je i udobno se smjestio pored mene. U tisini smo pili kafu i uzivali u suncu koje polako izlazi. Kasnije pokazao mi je svoje knjige i smijao se mom odusevljenju njegovoj biblioteci. Nisam verovala svoji ocima koliko brutalnih knjiga ima. Neke je retko ko mogao nabaviti. Samoj sebi predlozim da uzmem nekolike, a on nije mogao da se buni pa je dopustio da uzmem one koje mi se svidjaju. Sve bih uzela. Medjutim natrpala sam ruke i usla u auto.
-"Sve ces to da procitas?"
Klimam glavom,i vec u ruke uzimam jednu o zabranjenoj ljubavi. U tisini je vozio ka mom novom stanu.
-" Veceras nemamo nikakvih obaveza,naredna 4 dana si slobodna trebalo bi da otputujemo u Pariz"
-"Pariz?"
Odlazem knjigu sa strane trazeci da li se sali.
-" da, koncert povodom nekog cuda u Rimu nijesam ni ja shvatio"
-"Ja i ti putujemo?"
Parkirao je auto ispred zgrade.
-" Da, ja i ti.. Samo 3 dana"
YOU ARE READING
Ljubavni ugovor
RomanceAleksa je pevac i jedna od najpoznatijih svjetskih zvijezda, mladi pevac je imao dovoljno losih reklama i kad konacno odluci da se uozbilji i smiri Vanja studentkinja knjizevnosti upropasti njegove planove. Luda,opustena i kratkog fitilja morace da...