Lezala sam u sobi, a kucanje me natjera da se ispravim,tata je usao nasmijan. Vjerujem da Aleksa nije. Tata je star ali ima kondicije da pretrci i prepliva mnogo vise nego 60%ljudi. Tako da tokom ove setnje Aleksu sigurno bole noge i majka ce to srediti jer mi je vec rekla da je spremila tableru protiv upale misica.
-" Kceri."
Zagrlio me je i ostavio sitan poljubac u moje tjeme-"On te jako voli i vidi se da ste na pocetku veze. Gotovo da mi je trebalo vise od 10 minuta da ga navedem da iskreno prica o osjecanjima."
Ustao se
-" Dolazices cesce zar ne?"
-"Naravno da hocu"
Nisam ga videla tako namsijanog ne pamtim kad i to me razveseli gotovo da su radosnice krenule padati ali se suzdrzim pred njim. Razlog zasto Alesku nisam htela da upoznam sa mojima... Da je los covek tata bi dosao i rekao da nije dobar i ne bi u ospte bio sa njim,a posto je stanje takvo da se tata i Aleksa dobro slazu dovodi do toga da se on smije posle po zna koliko. Na njega sam saljiva, ali nije mu nikad bilo lako da se nasali posle smrti sina.
(***)
-"Docicemo opet cim dodjem sa turneje"
Aleksa se sa njima pozdravlja i grli,mene ko sisa.-"Sledeci put te vodim na najjace pivo, ima da setamo dugo ali isplati se"
-"Setnja mi je najdrazi deo svega,voleo bih da sam ostao jos ali posao..."
I tako smo krenuli prema autu koji je dovezao Teo.
-" Goluboviii"
Sara nas snazno zagrli,a Teo spakuje kofere.
-" Ni malo mi nisi falio"
Aleksa se obrati Teu koji je definitivno srecan sto nas vidi.
-" Od kad si se zaljubio ti me ne fermas 5% ali razumem te skroz"
-" Videla sam vas nastup istopila sam se, hallooo svi vide koliko se volite ceo svet je komentarisao"
Pogledali smo se i spojili nase ruke, mislila sam da nikad necu reci ali jako sam se zaljubila. Spojio je nase ruke i nije ih odvajao dok prepricava kako je moj tata sportski tip i ako je stariji i kako mama lijepo kuva. Gotovo mu je oni su ga zavoljeli...
-"Sve to na stranu, znas li da su turneju pomjerili par dana ranije... Nista od spota,moraces da ides"
Aleksa odmah pogleda u Tea sad vec po malo ljut
-"odakle to znas!?"
-"Zoki mi je rekao ali nije hteo da ti javlja dok ne dodjes"
-"Ja ne mogu da idem na turneju ranije!"
Pogledao je u mene i na celu mi pise koliko ne zelim da ostane 2 meseca van naseg grada. Poprilicno je ljut ali duzdrzava se.-" hocemo li mi negde u restoran da posjedimo?"
Sara predlozi.-"Moram do Zikija. Idite vi"
-"Mozemo sjutra, ja moram kod Ane ubice me ako se ne pojavim prvo kod nje"
-" Prvo vodimo tebe kod Sare"
Teo nas obavjesti, a Aleksa me povuce u svoj zagrljaj pjevusivsi pesmu sa radija. Njegov glas je nesto najljepse sto postoji,na stranu sve ja i dalje ne volim celokupan njegov rad, volim neke pesme ali sve sto zapeva uzivo je 100 puta bolje. Nastavljam da se igram sa njegovim prstima i najradje bih ostala u taj zagrljaj i odspavala jednu turu, ali ubrzo smo stigli ispred Aninog stana te on ostavi sitan poljubac na mojim usnama.
-"Veceras cu doci"
Sapnuo je tiho na moje uvo i usao nazad dok se ja pozdravim sa Teom i Sarom kojim obecam veceru sjutra u taj neki novi restoran koji su nasli. Ana me doceka rasirenih ruka, a ja pravo sa vrata vrisnem " zvanicno sam sa Aleksom" od nje nista sakriti ne mogu.
-" Preponosna saamm"
Ana me grli kao da sam postala milioner.
-"Sad ce biti jos teze jer tek smo poceli,a vec krece na put"
Prekrstim ruke ljuto.
-"Naredjujemu da ti se javlja svaki dan"
************
Izbacivacemo 2 dela na dan da bi pricu zavrsili ❤ MALO MI SE ODUZILO PISANJE...
HVALA STO STE TU ❤
YOU ARE READING
Ljubavni ugovor
RomanceAleksa je pevac i jedna od najpoznatijih svjetskih zvijezda, mladi pevac je imao dovoljno losih reklama i kad konacno odluci da se uozbilji i smiri Vanja studentkinja knjizevnosti upropasti njegove planove. Luda,opustena i kratkog fitilja morace da...