Odmarala sam na terasi stana i pila kafu, ne mogu reci da mi Aleksa ne nedostaje ali Hello preboljela sam Petra,mogu preboljeti i Aleksu! Izdahnem jer ne vjerujem koliko sam se zapravo vezala za njega,govedo jedno. Misli da ce pjesmom da popravi stvar.
-" Vaki molim te otvori"
Ana se prodere, a ja mrzovoljno ustanem.-" Dobar dan"
Podizem glavu i imam sta da vidim Zoran i Aleksa stoje jedan pored deugoga ispred vrata. Krenem zatvarati vrata isti tren, ali ih Aleksa spretno zadrzi. Zoran smrad ni malo ga nijesam gotivila.
-" Vanja molim te da porazgovaramo"
Pogledam ga ostro,koliko god me Zoran nervirao postovacu njegove godine drugacije ovaj razgovor se ne bi odrzao. Pustim ga da udje i to ne ni malo srecna zbog toga. Nije u opste lako gledati ga,a kamoli pricati sa njim. Sta da radim kad sam ja idiot kod kog se ljubav brzo rasolamti i traje,splajuje sve pred sobom.
-" Ja moram da ti objasnim nesto Vanja"
Zoran krene prvi, a ja strpljivo cutim.
-"Ja sam bio menadzer i mnogo sta za gospodina Aleksu, radio sam mnoge poslove koje nijesu u opisu mog posla... Medjutim najvise sam se fokusirao da Aleksa ostane lik o kom novine i mediji najvise pisu. Dobra reklama je top, a i losa je takodje dobra"
Pogledao je u Aleksu,zastao na krazko i nastavio...
-"Ja sam predlozio vasu laznu vezu, taj ugovor spasio je Aleksu... Ali nisam znao da ce toliko uticati da se promjeni, nije se pisalo o njemu kao prije i to nije ni malo dobro jer samo prvi mesec vase "veze" su pisali svi."
Aleksa pokazuje rukama da prica bez zastajkivanja
-" Mislio sam da ce to ugroziti turneju, ako se u njemu ne pise nece se ni najavljivati zurneja i zato sam se potrudio da je pimjere da bi pisali kako ce poceti ranije i da vec mogu ljudi uzimati karte. To je opet rasplamsalo novinare samo par dana."
Opet napravi pauzu od ovih dramskih Indijskih pauza me glava boli.
-" Ja sam Aleksu terao da radi, da objavi fotografije... Cak dam i ja pozvao njegovu bivsu Bojanu jer je ona poznato lice i vjest o pomirenju bi se prosirila i ako je laz"
-" Gospodine Zorane slobodno mozete zaustaviti vas govor"
Pogledam smrtonosnim pogledom u Aleksu.
-"Voljel bih pricati sa Aleksom nasamo"
Klimnuo je glavom.
-"Izvini Vanja,nisam hteo da te povredim"
Ustao je i ja za njim da ga ispatim... Izvinjavao se jos koji put,a kada uatvorim vrata i on ode iza cipelara izvadim kasiku za obucu i kao raubojnik krenem prema Aleksi.
-"Da pitam ja tebe par pitanja"
Pridjem mu i uperim kasiku u njeg.
-" Koliko ti imas godina?"
- "25"
Kao iz topa da odgovor.
-"Ne,imas 10"
Bijesno prisiktim
-"Doveo si Zorana koji treba mene da uvejri da te nagovarao da mi se ne javis i da i ako imas devojku ti izbacas slike sa drugim? Da posto imas 10 godina morao si da ga poslusas je bi te tukao!?"
-" Vanja"
-"Nemoj ti meni Vanja, sta Biljana strazi u tvoju sobu!? Oces li da kazed da je Zoran uveo dok si spavao da te slika i izbaci!?"
Spustio je pogled jer mu je jasno da cu ga izudarati ovom kasikom od bijesa.
-" Znaci kriv je Zoran za sve!?pa ces ga ti dovesti kod mene, napisati mi par srceparajucih stihova i gle evo je Vanja slijece pravo u tvoje narucje!? E pa nee!"
Uperim kasiku u njega.
-"Vanja nikad nije zeljela ovo,niti je htela da bude poznata. Trebalo je jos onog dana da te posaljem u pip. Materinu i da ne pristajem da budem sa tobom."
-" Bojana je dosla to vece kad se koncert zavrsio i pijana je usla u moju sobu. Nisam mogao da je ostavim na ulicu, bilo mi je zao... Spavala je na krevetu, ja sofi. Nisam ni vjerovao da bi neko lazirao da je pija samo da bi me slikao. Ali kunem se da medju nama nista nije bilo,ni najmanjeg dodira"
Pomaknem se od njega
-"Mozes da ides"
-" Necu da idem!"
Odmah ustane i krene prema meni, a ja kao idiot krenem u nazad.
-" Ti si ta, ja sam te nasao i vise te odustajem od tebe"
-"O tome si trebao misliti kad mi se nijesi javljao danima, ali si aktivno izbacao kako pleses sa plesacicama na konceru!"
Bijesno odvratim.
-" Pogrijesio sam, ovakva glupost se vise nikad nece ponoviti Vanja. Nedostaje mi vrijeme sa tobom."
-" Ako je to,to mozes da ides"
Ana nas je posmatrala, a ja ni ne shvatim da sam pribijena uz njegovo tijelo,da udisem prelijep parfem i da sam na par milimetara od njegovih usana.
-" Necu odustati!"
Rekao je i odmakao se od mene pozdravljajuci Anu kratko nakon cega napusti stan. Uhvatim sebe kako posmatram mesto kud je prosao i kako srce lupa kao ludo.
YOU ARE READING
Ljubavni ugovor
RomanceAleksa je pevac i jedna od najpoznatijih svjetskih zvijezda, mladi pevac je imao dovoljno losih reklama i kad konacno odluci da se uozbilji i smiri Vanja studentkinja knjizevnosti upropasti njegove planove. Luda,opustena i kratkog fitilja morace da...