|11|

2.7K 162 184
                                    

Söz verdim mi tutarım :)

Bu arada instagramımı çok sormuşsunuz böyle hikayenin bir bölümüne yazmak istemiyorum ama bana özelden kendi instanızı yazarsanız sizi eklerim.

...

Bartu'dan

Deren'imin doğum günü partisi sonunda bitmişti. Cidden inanılmaz güzel bir partiydi ve arkadaşımın mutluluktan uçtuğunu bilmek beni daha da mutlu ediyordu. Yağızların evinin ağzına sıçılmıştı ama tabikide bu beni zerre kadar alakadar etmiyordu.

Deren Efeyi görünce tahmin edebileceğimden daha çok sevinip üstüne atlamıştı. Efe'nin yüzündeki buruk tebessüm benide kırmıştı biraz tabii ama yapacak bir şey yoktu.
Ve ben bir şey fark etmiştim. Efe'nin Deren'i sevdiğini biliyordum fakat onlar sarılırken kıskanmamıştım. Aksine mutlu olmuştum.

Bunu fark ettiğim andan ihtibaren ise beynimde şimşekler çakmaya başlamıştı. Yıllardır farkına varmak istemediğim şeyi artık kabul etmek zorundaydım. Düşünmek istemediğim bu ihtimal ne kadar kendimden nefret etmeme sebep olsada aklımdan bir saniye bile çıkmıyordu. Hep aynı hatıra beynimde dolaşırken kafamı iki yana sallayıp aklımdaki düşünceleri attım.

Şuan Efe'nin arabasıyla bize gidiyorduk. Efe arabayı kullanamayacak kadar kötü olduğundan ben kullanmayı tercih etmiştim. Hoş bende pek ayık değildim. Kendi arabamın Yağızlarda kaldığı aklıma gelince bir küfür savurdum. "Noldu lan." Dedi Efe yan koltukta kıpırdanırken. "Yok bir şey." Diye mırıldanıp gaza biraz bastım.

...

Beynimi sikeyim. BEYNİMİ SİKEYİM.  Efe'yi bize getiren beynimi sikeyim. Annemlerin evde olmaması şuan tek tesellimken kendim ağlamak üzereydim. Karşılıklı balkonda otururken önümüzdeki viski ve elimizdeki sigara yetmiyormuş gibi Efe telefonundan Müslüm Gürses açmış aklımın ve kalbimin ağzına sıçıyordu.

"KİM BİLİR KİMLER VAR ŞİMDİİİ KALBİNDE." Dedi bağırarak Efe.

"SEN BENİ UNUTTUN ÇOKTAN BELKİ DEEEE." Diye bağırarak eşlik ettim. Bu söz beni çok fena vurmuştu. Kalbimin yandığını hissettim.

"BEN HALA YAŞARIMM ESKİ GÜNLERDEE." Diye bağırmaya devam etti Efe. Sitenin güvenliği birazdan ağzımıza sıçaçaktı ama umursamadım.

"HER ŞEYDE SEN VARSIN UNUTAMADIMM." Derken şarkıyı bitirdim. Efe salya sümük ağlarken benimde gözümden yaşlar akıyordu. Sarhoşluğun rahatlığıyla ağlayabiliyorduk. Yoksa ikimizde de o göt yoktu.

"Oğlum unutamıyorum lan." Dedi Efe gözlerini silerken. "Hele sana ne demeli köpek gibi aşıksın lan." Diye devam etti bana bakarken. Panikle "Kime aşığım lan saçmalama." Dedim. Benim Deren'e aşık olduğumu düşünmüyordu umarım. Eline viski bardağını alırken "Yağıza." Dedi ve elindeki bardağı fondip yaptı. "Köpek gibi aşıksın." Derken bardağı masaya vurdu. Ben hala şoktan çıkamamışken tam ağzımı açıcağına sırada devam etti. "Fark ettin mi bilmiyorum ama ben de biseksüelim." Dediği sırada artık bende ipler kopmuştu. Sanırım ikimiz de fazla sarhoştuk ve saçmalıyorduk.

"Kardeşim sarhoşuz saçmalıyorsun şuan." Derken vereceği cevaptan korktuğumu fark ettim. "Hayır sarhoş falan değilim Bartu. Hayatında Derin dışında bir kızı sevdiğimi gördün mü. Hayatımda sevdiğim tek kız Derin. Onun dışında erkeklerden hoşlandım hep. Senden bile hoşlandım lan ben. Fark etmedin tabi. Sonra da Deren'e tutuldum. Bartu bana onu unutturacak biri lazım." Dedi.

Efe çok sarhoştu. Ben de sarhoştum. Ne yapacağımı bilmeden yüzüne bakıyordum. "Biseksüel olduğumu birkaç saat önce fark ettim tamam mı inkar etmiyorum. Ama senin bu yaptığın, bizim bu yaptığımız kardeşliğe sığar mı lan." Dedim yüzüne bakarken.

"Ben Yağıza emin olmadığım bir gözle baktığımın farkındayım. Ama kardeşim dediğim kıza bunu yapamam. Senin de bunu yapmana izin veremem." Dedim işaret parmağımı Efe'nin göğsüne bastırırken.

"Ha birde son bir şey söyleyim Efe. Benimde sana ilgim vardı sadece kendi kendime kabul edemiyordum. Sonra da zaten Deren'i seçtin." Dedim yüzümde buruk bir gülümsemeyle.

Sonra ise hiç beklemediğim bir şey oldu. Efe beni kendine çekti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 my first boy crush |bxb|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin