9.rész

135 11 0
                                    

                             Szerda

Ma kell mennünk arra a kibaszott kirándulás szerű valamire ahol még internet se lesz, csakis Chloe miatt megyek. Egy fekete hátizsákba pár ruhát tettem és a higiéniai dolgokat, nem lehet tudni mikor kell valakit megölnöm. A busz elég kicsi volt, hátul egy hármas hely volt oda ültünk Lilivel. Chloe ült középen, én úgyse ismerem annyira Lilit. A lányok végig beszélgettek én csak bámultam ki az ablakon és zenét hallgattam. Azthittem nyugiban utazhatunk de Viviennek muszáj volt elrontani az élvezetes utazást. Hátrafordult.
-Ellioot nincs kedved helyet cserélni Helennel?~mondta a tipikus nyávogós hangon amit a fülesen keresztül is hallottam
-Nincs.
-És ha az én helyemre ülnél?
-Akkor te az én helyemre Chloi mellé?
-Soha nem ülnék a drogos csitri mellé.
Erre már Chloe is felkapta a fejét. Én meg majdnem ott helyben kinyírtam a ribit.
-Úgy értettem, hogy a helyemre ülsz én meg az öledbe.~tekergette a haját
-Fejezd már be a nyomulást!~akadt ki Chloe
-Nekem te ne parancsolgass mer kitépem az összes hajszálad!~már nyúlt a keze de nem értem el mert megragadtam a karját
-Eresz! Megleckéztetem ezt a kis ribancot.~itt rászorítottam
-Ha mégegyszer így beszélsz a barátnőmmel közzéteszem rólad azt a dolgot.
Itt megrémülést láttam rajta biztos leesett neki. Eleresztettem a karját.
-A barátnőd? Nem sokáig.~ezekkel a szavakkal fordult előre
A helyszínre érve egy faház fogadott minket. Mellette egy tóval.
-Oké gyerekek a lányok fönt a fiúk lent alszanak. Pontban 9kor mindenkinek már a szobájában kell lennie, és 7 órakor itt legyetek mert egy túrával kezdjük a holnapot.
Én 2 fiúval kerültem egy szobába. Remélem békén hagynak.
            Chloe szemszöge

Viv nagyon feldühített de ott a buszon mindenki előtt nem ölhettem volna meg. Igen tuti kinyírom a csajt. Azt még nem tudom, hogy Elliotnak elmondom-e. Lilivel kerültem egy szobába, szerencsére a kettő főset kaptuk. Nem volt ma vacsora ezért azt ettük amit hoztunk. Meleg víz is alig volt. Hamar elaludtunk.

Killer Couple (Gyilkos Páros) +18 #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now