1.rész

245 17 0
                                    

-Hívj csak Eli-nek.~majd szorosan átölelt és a fülembe suttogta-Vigyázz magadra Chloe.

Ahogy beléptem a szobámba Lili rögtön kérdezősködni kezdett.

-Úristen Chloe hol voltál ilyen sokáig, halálra aggódtam magamat!~eközben majd széthasadt a fejem.

-Nyugi már itt vagyok. Vivék feltartottak...

-Mégis mivel?~felvont szemöldökkel vont kérdőre

-Hát...Viv meglökött és bevertem a fejem. Desemmi komoly! Elliot leállította őket és elvitt a korházba.~miközben kimondtam a nevét biztos vagyok benne h elpirultam.

-Ááá.. szóval Elliot a te szőke herceged~mondta gúníosan nagy mosollyal.

-Barna..~vágtam rá gyorsan.-Barna haja van és élénk zöld szemei mély rekedtes de mégis nyugtató hangja van.~Fogalmam sincs h miért mondok ilyeneket hisz mégcsak ma találkoztam vele.

-Chloe...~mondta semleges kifejezéssel.

-Igen?

-Te belezuugtáál!~ordított fel ás körbetáncikált.

-Sss... halkabban felkelnek a többiek. És amúgy nem zúgtam bele Elibe. ~duzzogva de magabiztosan jelentettem ki.

-Tehát már becézgeted is szuper, ebből tuti lesz valami.

-Jolvanna, már késő van mennyünk aludni.~tereltem a témát.

-Rendben, jóéjt Chloe.

-Jóéjt Lil

Nagyon nehezen tudtam elaludni lügtetett a fejem és csak Elliotra tudtam gondolni. A kimerültségtől végül elaludtam és nagyon furcsát álmodtam. Kínoztam valakit majd meg is öltem de végig semmilyen érzemet se mutadtam ki csak a fejem bizsergett, majd jött Elliot és eltüntette a hullát. És itt keltett fel Lili h ideje lenne felkelni mert el fogunk késni.

Mikor beléptünk az osztályterembe Vivien úgy nézett rám mintha ott helyben kitépné az összes hajszálam. Persze Elliot észrevette és a fejével bólintott h üljek már le.

-Jól vagy?~kérdezte suttogva mély hangján.

-Ühömm..~rögtön eszembejutott az álmom,hisz nem kezdhetem el az óra közepén mondanineki h azt álmodtam h megölök valakit és ő még segít is.

Vége a sulinak Lilivel megyünk a buszra és persze Viv és a csapata ismét belémköt.

-Ide figyelj tegnap Elliot közbe lépett de nem lesz ott mindig h megvédjen, és maradj távol tőle mert ő az enyém!~ezzel a lendülettel Helen megragadta a copfom kitépte belőle a hajgumit és a kukába dobta.~Igen ezt nagyon nem is értedtem de csak a földet bámultam majd egy ismerős hangra lettem figyelmes.

-Ha bármikor hozzá mertek érni vagy fenyegetni kezditek tönkreteszem mind kettőtök életét, és kénytelenek lesztek bujkálni.~mély hangján olyan magabiztosan mondta h még én is megrendültem.

-Mégis mit tudnál tenni? Inkább én teszlek téged tönkre, apám nagyon befolyásos ember simán ki tud rugatni bármelyik iskolából!

-Tudomki az apád és azt is h hova szoktál menni pénteken 17:30 kor.~Tette karba a kezét arcán egy önelégült mosollyal.

Erre Vivien szemei kikerekedtek zavart volt majd Helennel hajukathátracsapva gyors léptekben elsétáltak. Elliot magához húzott én csak néztem fel rá a csodálatosan zöld szemébe, derekamra tette a kezét majd erősen de mégis gyengéden átölelt és azt mondta ez így nem mehet tovább. Elengedett de én még vágytam a közelségére.

-Holnap 10kor megyek érted mutatnom kell valamit.

-O-oké.~remegve feleltem.

Lilivel mentünk szokásosan az otthonba és már nagyon izgultam a vasárnap miatt, vajon mit akar mutatni nekem?

Killer Couple (Gyilkos Páros) +18 #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now