4.rész

184 15 0
                                    


Itt realizáltam magamban, hogy mi rajzolok és be is csaptam a füzetem. Semelyikőnk sem szólt a másikhoz egész nap. Úgy döntöttem elterelem a figyelmem és elmegyek Lilivel suli után a parkba. Már sötétedett és szomjasak lettünk ezért elmentem a közeli kisboltba Lili addig ott maradt mert leesett a hintáról és megrándult a bokája. Kimentem a boltból majd megláttam, hogy valaki sötét ruhában követ, ezért elkezdtem gyorsabban szedni a lábaim amit ő is követett. Egyre közelebb hallottam a lépteit már kiabáltam volna de hirtelen az arcomra nyom valamit. Kloroform..., már majdnem lehunytam a szemeim de hallottam gúnyos szavait még. „Megvagy ribi."

Elliot szemszöge

Nem akartam őt bajba keverni ezért próbáltam kerülni és hozzá se szóltam. Mentem hazafele mikor észrevettem Lilit és idegesnek tűnt.

-Elliot végre valaki segíts Chloe elment a boltban már vagy fél órája de még mindig nem jött vissza!

-Miért engedted el egyedül ilyen sötétben?!~nagyon ideges voltam

-Kiment a bokám, de inkább meny a boltba nézd meg, hogy ott van-e!

-Persze, sietek!~rohantam a boltba bementem de sehol sem találtam ezért megkérdeztem egy eladót

-Jó estét, járt itt egy barna hajú zöldes barnás szemű lány körülbelül 160cm magas és állítólag innivalót vett?

-De kb. 35 perce járt itt. Miért?

-Még nem ért vissza a parkba. Van kintre kamerájuk?

-Van, jöjjön.

Hátra mentünk kikereste az időpontot és lejátszotta. Egy magas sötét alak várta, hogy kijöjjön a boltból majd követte.

-Úgy látszik az a férfi ment utána, hívjam a rendőröket?

-Nem! Ismerem a fickót biztos hozzá ment és ott folytatják az estét, nagyon köszönöm, viszlát.

-Viszlát.

Fogalmam sem volt ki az a férfi de nem hagyhattam, hogy zsarut hívjon biztosan az a kis pöcs küldte rá. Azt hittem ha nem tartom vele a kapcsolatot békén hagyja.

-Nos ott van?

-Nem, de azt hiszem tudom hol van. Haza kísérlek.~már az otthonnál voltunk

-Ugye megtalálod?

-Igen, de semmiképp ne hívd a zsarukat!

-Okké. Csak, hogy tudd Chloe oda volt érted.

-Volt?

-Miután segített neked a házikban vasárnap azóta mintha kicserélték volna, már nincs jó kedve és semennyire se lelkes. Nem tudom mi történt de ha utód akkor hozd helyre!

-Ok ne aggódj. Jó éjt.

-Jó éjt.

Indultam haza de közben eszembe jutott. Chloe mobilján a GPS, hát persze. Szaladtam a kunyhóhoz és sikerült bemérnem, a szomszédos város végében van. Áttöltöttem az adatokat a telefonomra, újra töltöttem a pisztolyt és elindultam gyalog. Végig gyalog 4 napba is telhet mire odaérek. Reggel majd keresek buszt.

Chloe szemszöge

A fejem irtózatosan lüktet, mintha valaki belülről egy kalapáccsal verné. Szemeim mintha le lennének ragasztva, alig bírom mozdítani a pilláim. Végül sikerült kinyitnom, de elsőre észre sem veszem, hisz korom sötét van idebent. Pislogok párat hátha akkor megpillantok valamit, de a nagy sötétségen kívül nem látni semmit. Először nem jövök rá, hogy mi az, de mi után alaposan végig tapogatom rájövök, hogy egy lánc akadályoz a mozgásban. Elraboltak! Vártam, hogy valaki bejöjjön és közölje velem de semmi. 40 perc telhetett el mikor hangokat hallottam, mintha lépcsőről jönnének le majd végül az ajtó kinyílt és felkapcsolták a lámpát és megláttam 2 palit. Az egyik 35 év körüli lehetett a másik 25 és eléggé ki volt öltözve. Aztán észrevettem az előttem lévő falon egy óriási tükröt. Meztelen voltam tele kék zöld ütés nyomokkal.

-Itt van főnök.~szólalt meg az idősebb és felismertem a hangját ő rabolt el

-Te voltál, te hoztál ide! Miért?!~éppen összeszedtem magam erre közelebb lépett és megpofozott

-Nyugalom ribike.~szólt a másik, közelebb jött és a államat megfogta

-Egyszerűen nem értem mégis mit lát benned az a szarházi, egyáltalán nem illesz hozzá csak a szád olyan mocskos mint az övé.

-Ne érj hozzám! És nem is akarok hozzá hasonlítani.

-Ooo... tehát nem kedveled.~perverzen nézett

-Persze, hogy nem kedvelem az elején kedves volt aztán elzavar mint valami kutyát.

-Én sose tennék veled ilyet.

-Minek raboltattál el?

-Tönkretette apám cégét és nem vallja be, hogy felhackelte és megzsarolta. Ezért én is megzsaroltam veled, úgy tűnt szeret téged de ahogy látom...~csak bámultam magam elé. Felhanckeli az embereket? Ezért tudta, hogy Viv mikor hova megy. A srác közelebb hajolt és megcsókolt én meg tökön rúgtam amire a másik behúzott és vérzett az orrom majd minden elsötétült.

Killer Couple (Gyilkos Páros) +18 #BEFEJEZETT#Where stories live. Discover now