"SOĞUK İNTİKAM"

69 10 44
                                    

Ruhumun derinliklerindeki sızı alev alırken,bedenim yalnızlığa isyan etmek istercesine titredi.

Genç kız gördüğü kabusla uyandı.Nefes nefeseydi. Aynı adı gibi...

Asalet Nefes SOĞUK.

Soyadı gibi çevresine karşı soğuktu,mesafeliydi.

"SENDEN NEFRET EDİYORUM" zihninde yankılanan bu cümle kalbini acıtıyordu.
Sızlayan burnu ağlama isteğini getiriyordu.Ama ağlamamalıydı.

Daha 12 yaşında annesi ve babası gözünün önünde vurularak öldürüldüğünde yeterince ağlamamışmıydı.

17 yaşındayken canından öte gördüğü 7 arkadaşının ölümünde ağlamamışmıydı...

Genç kız yatağından kalkarak lambayı açtı.Aynanın karşısına geçti güzel bir fiziği,upuzun siyah saçları,simsiyah gözleri.Gözlerindeki siyahta kaybolunabilirdi.Karanlığında.

Ama o gözlerde acıda vardı her ne kadar belli etmesede...

Genç kız büyük villasının salonuna geçti.Aldığı büyük vazoyu sertçe yere fırlattı.
"Yalnızsın"
"Zavallısın"
"Acınasısın"

Tekrardan zihninde yankılanan kelimelerle "YETER"diye bağırdı.
Sadistçe sırıttı.Sanki az önce bağıran o değilmiş gibi...

Çıplak ayaklarıyla kırık cam parçalarının üzerinde yürüdü.
Yerde bıraktığı KAN izleri acısını simgelemeliydi.
***

Asalet giydiği siyah deri pantolon,siyah deri büstiyer,siyah deri ceketiyle adeta ben burdayım diyordu.Ayaklarına giydiği siyah kalın topuklusuyla tam bir afetti.

Evden hızlıca çıkarak kendini tamamlayan siyah ferrarisine binerek amcasının holdingine doğru son hız sürdü.Yolda makas atarak ilerlerken kendisini dur işareti yapan polise sinirlenerek
Polisin dibinde kulakları sağır edecek büyük fren sesiyle durdu.

Polisin uyarılarına ve para cezasına aldırmayarak ehliyet ruhsatını verdi.

'SOĞUK' soyadını gören polis zorla yutkunarak "özür dilerim efendim" dedi.

Asalet Nefes ise aldırmayarak son sürat holdinge doğru tekrardan yol aldı.

Gördüğü "SOĞUK HOLDİNG" yazısına bakarak içeri girdi.Bütün çalışanlar ona hayranlıkla bakarken göz devirmekle yetindi.

'Kerem Soğuk' amcasının odasının kapısını sertçe açarak içeri girdi.
Masada oturan amcası ona tek kaşını kaldırarak bakıyordu.
Asalet Nefes iki elinide sertçe masaya vurarak "O ihaleyi istiyorum amca"dedi.

Amcası ise "Olmaz"diyerek kestirip attı.
Sinirlenen Asalet Nefes "Olacak" diye bağırdı.

Amcası Asaletin simsiyah gözlerine baktı 'Acıyı barındıran gözlere'  "Bana karşı gelmekten vazgeç yeğenim unutma,ben rüzgarım sen uçurtma bana karşı geldiğin sürece yere çakılırsın"

Amcasının sözlerine alayla gülen Asalet Nefes "O zaman sende şunu unutma amca uçurtmalar o rüzgara karşı gelebildikleri için uçarlar asıl o rüzgara karşı gelmezlerse yere çakılırlar"

Amcası duyduğu sözler karşısında sırıttı acımasızlığı,duygusuzluğu öğrettiği yeğeni fazlasıyla hırçındı.

Genç kızın amcası işte o an koca bir katliama bir çok ölü bedene sahip olunacak o sözleri söyledi "O zaman Soğuk sülalesinin soğuk intikamı başlasın NEFES'İM "

'O sözler belki birçok ölü bedene yol açıcaktı ama bilinen tek bir gerçek vardı o ölü bedenler Asalet Nefes Soğuk'un ruhunu beslicek,
onu sadist bir hale getirip yıkılmaz yapacaktı'

' Ama o yıkılmazı yıkıp yerle bir edecek bir duygu vardı, AŞK'

_____________________________________________&&&

1. Bölüm kısa oldu ama ben amatör bir yazarım napim?

ÇARPINTINA VURULDUM(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin