"SERT GÜZEL"

47 9 17
                                    

Bu bölümü yazmama vesile olan biricik Wattpad kardeşlerim;DRACULAURA ve SAVAŞÇI aranızdaki ufak kırgınlıkta bittiğine göre bu bölümü keyifle okuyabilirsiniz.
SİZİ ÇOK SEVİYORUM .♥️
___________________

Asalet korkmuş numarası yaparken,

"Bunu yapmaya kim cürret eder"diye bağıran Mehmet beye,
Asalet içinden 'ben ben yaptım ben cürret ettim nasıl olmuş ama'
diye düşünüyordu.

Korkmuş numarası yapan Asalet "Mehmet Bey bu ne demek oluyor " diye sordu.

"Şebnem Hanım sakin olun ve bunları hiç görmediniz tamammı"diyen Mehmet beye ,Asalet başını salladı.

Asalet ise tırsmış gibi yaparak"Ben gitsem iyi olucak iş belgelerini yarın holdingte imzalarız"diyerek evden çıktı.

Duyduğu son şey ise Mehmet Bey'in"Şu ceseti götürün"emri oldu.
***
Genç kız yatağından kalkarak sıcak bir duş aldı.
Kot pantolon,kot büstiyer,ve kot ceket konbinini yaparak ten rengi topuklu ayakkabı giydi.Ayakları her ne kadar kesikler nedeniyle ağrısada kadın olmak o topukluyu giymeyi gerektirirdi.
Uzun siyah saçlarını tarayarak rimel ve parlatıcısını sürdü.
Topuklu ayakkabısına uygun ten rengi el çantasına telefonunu,
parasını,kredi kartlarını koyarak evden çıktı.

Hass bu çocuk bu evi nerden bulmuştu.
"Günaydın güzelim"diyen Alper'e , Asalet göz devirdi.
"Bir gün o güzel gözlerin öyle kalırsa görürsün"dedi Alper kahkaha atarken.

Asalet Nefes karşısındaki adamı süzerken "Nasıl buldun burayı"
dedi.
Kabul etmeliydiki takım elbisesiyle çok çekiciydi.Ayrıca gri arabasına yaslanan Alper serserice dört parmağını ceplerine sokmuş dağınık saçlarıyla 'ah' dedirtirdi.

"Güzelim ben seni heryerde bulurum"diyen yavşak Alper'e Asalet bir kez daha göz devirdi.

"Arabaya atlada gidelim güzelim"

"Benim kendi arabam yokmu yavşak"dedi Asalet Nefes.

"Yavşak"dedi Alper sorarcasına .

Asalet Nefes ise sırıtarak "Niye yavşak değilmisin?"dedi.

Bu seferde Alper sırıtarak "Senin yavşağınım"dedi.

Asalet bu yavşakla baş edemeyeceğini anlayınca seslenmeden
Alper'in arabasına bindi.

Yol boyunca ikisindende ses çıkmayınca Alper "sevgilin varmı"
dedi.

Al işte yavşak diye düşünen Asalet "Niye nikahınamı alıcan"
Diye sordu.

Düşünmüşlük yapan Alper "Resmi nikahı bilmem ama imam nikahı kıyıcağım kesin"dedi .Hay ben bu çocuğu...

Asalet Nefes derin bir nefes alarak gözlerini kapattı.Yolun devamındada kimseden ses çıkmadı.

Şirkete girdiklerinde herkesin gözü onlardaydı.Kızlar kıskanırken , erkekler 'şanslı piç' diye düşündüler.

...

Sonunda imzalar atılmış Asalet Nefes Soğuk, Poyraz holdinginin
ortağı olmuştu.

Bugünden itibaren Asalet bu şirketteydi.'ya da sadece intikam alınana kadar'

"Hepimiz için hayırlı olsun Şebnem Hanım"

"Umarım yüzünüzü kara çıkartmam Mehmet Bey"diyerek el sıkıştılar.

ÇARPINTINA VURULDUM(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin