Capitolul 2 - The invite

2.3K 128 3
                                    

Avery

" Bine clasa, se pare ca avem o noua studenta aici. Unde este?" profesorul de engleza ni s-a prezentat drept Mr. Woods, pare dragut. Am ridicat mina si toti ochii erau spre mine acum.

" Bine ai venit, Miss Clark. Incintat de cunostinta si sper sa-ti placa scoala noastra." mi-a dat un zimbet cald si am returnat gestul. Lectia a fost draguta. Am primit o carte pe care trebuie sa o citim, pare distractiv si cartea pare interesanta. Dupa ora am avut prinzul, aceasta scoala nu are foarte multe ore, doar ore lungi. Programul cuprine doua sau trei ore pe zi.

Eu si Sopha am mers spre cofetarie si deja stiam foarte multe una despre alta si avem foarte multe lucruri in comun. Ne-am asezat jos cu mincarea noastra si ea imi povestea despre oamenii de pe aici si despre grupuri.

" Vezi blonda de acolo? Este Cara, este studenta in ultimul an si este cea mai populara fata din scoala. Prietenele de linga ea sun Jenny si Blondie." m-am incruntat.

" Este porecla sa, numele ei real este Fiona. Este din cauza ca IQ-ul ei este mai mic ca...ei bine in capul ei nu exista ceva numit IQ." am chicotit.

" Cara este regina, ultima data credea ca este, dar nu este asa. Este o curva, a dormit cu peste 90% din baietii din scoala. Totusi este un baiat pe care chiar il doreste si este dupa el."

" Cine? " a luat o bucata din mincare.

" El trebuie sa apara in curind, numele lui este Harry... si uite-l acolo." a aratat spre un baiat inalt, cu cirlionti cafenii, ochi verzi, buze roz pline. Bustul sau era foarte bine lucrat. Era imbracat intr-o perche de blugi negri strimti, o camasa alba si un colier. Iti taia respiratia. A privit in directia mea, iar toti fluturasii care disparusera au revenit si am rosit. El a zimbit.

" El este cel mai popular baiat din scoala. Vezi cei 4 baieti de linga el? Blondul este Niall, cel cu parul negru este Zayn, ceilalti doi cu parul cafeniu sunt Liam si Louis. Liam este cel in maiou alb, iar Louis in maiou albastru." toti iti taiau respiratia.

" Ei sunt cei populari. Toti vor sa-si petreca o noapte cu ei deoarece daca o fac, au cu ce se lauda prietenilor. Esti aproape popular daca iti petreci noaptea in patul lor. Esti ca si selectata." a spus visatoare. Ei si-au luat mincarea si s-au asezat la o masa mare, rotunda. Harry a privit in directia mea si l-a ghiontit pe Louis in mina si acum se uita si el la mine. Am privit in jos la miinele mele rosind.

" Oh Doamne, Harry se uita la tine." a tipat si a batut din palme, ceea ce m-a facut sa rosesc si mai mult.

" Oh nu, nu fi acel gen de fata, poate este interesat de tine." a zimbit ea spre mine, dar eu doar am dat negativ din cap.

" Oh nu, Cara vine aici, uita-te la ea." Cara a mers spre masa lui Harry si toti priveau acum spre ea. Era imbracata in niste sorti scurti si un mic top, care arata tot. Mult machiaj si parul sau blond statea drept in jos. Vorbea cu ei si parea foarte... lipicioasa, risul ei era atit de fals si toata lumea vedea ca incerca din greu. Louis si Niall si-au dat ochii peste cap rizind.

" Este doar dezgustator, uita-te la ea." am auzit-o pe Sophia in spatele meu. Cind am terminat, am plecat de acolo, afara din cofetarie spre clasa noastra. Am simtit pe cineva atingindu-mi umarul si m-am intors, ochii mei marindu-se.

" Esti noua pe aici, nu-i asa?"

SPER CA V-A PLACUT. MAI MULTE CAPITOLE SUNT PE DRUM. COMENTATI CE CREDETI SI VOTATI DACA V-A PLACUT.

The Senior ( Harry Styles ) tradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum