Avery
' Draga Jurnalule,
Miine este prima mea zi la o scoala noua, numele ei este WildFox High School. Sunt emotionata cu ce se va intimpla. Sper ca va fi distractiv si imi voi face citiva prieteni. Dar singurul lucru pe care mi-l doresc este-'
" Avery, cina este gata " mama a strigat de jos din bucatarie.
" Vin mama! "
'- ca nu va fi ca inainte. Doar asta imi doresc. Nu-mi pasa daca va fi nevoie sa merg singura. Doar sa nu fie ca inainte, atunci voi fi bine.'
Am mers jos in bucatarie si m-am asezat linga tatal meu. Fratele meu Jake sta asezat si priveste in telefonul sau, apoi suspina. Este presat de citi oameni ii scriu, care vor sa-i fie prieteni. Suna chiar plictisitor sa fii popular. Acum eu am suspinat. Doar daca as putea sa schimb locurile cu el pentru o zi, sa simt cum este sa fii dorit.
" Uite aici, draguta " mama imi da platoul cu mincare. Am inceput sa maninc, in timp ce conversatia de la cina incepuse. Vorbeau despre meciul de football al lui Jake care va fi in curind si ca ar trebui sa-si aduca odata iubita, Hanna, la cina. Conversatia despre Jake a incetat si au inceput sa vorbeasca despre noua mea scoala.
" Cum te simti in legatura cu noua scoala, iubito? " ma intreaba mama cu o voce calma, in timp ce eu imi inghit mincarea.
" Sunt emotionata, chiar emotionata " m-am uitat in jur la ei si am luat alta lingura de mincare.
" Va fi bine iubito " mi-a spus tata zimbind si eu i-am returnat gestul. Am privit spre fratele meu si el se uita la mine. Stiu ca se simtea rau pentru ce s-a intimplat in trecut, ca nu a fost acolo pentru mine, dar nu este vina lui. El era fratele meu mai mare si protectiv, sunt fericita ca el este fratele meu. Mereu ma face sa zimbesc cind sunt trista si pot vorbi cu el oricind. El a fost primul caruia i-am spus despre trecutul meu. Am multumit pentru cina si am mers in camera mea, citeam cartea mea preferata, The fault in our stars de John Green.
Am privit spre ceas si am avut un mic soc, era 11:03. Trebuia sa fi adormit acum o ora. M-am schimbat in pijamale si m-am culcat in pat. Emotiile au preluat intregul meu corp in locul energiei. Curind am adormit.
M-am trezit din cauza alarmei. M-am dezmortit, am mers la baie si am facut un dus rapid. Astazi este ziua cea mare, aveam fluturasi in stomac si simteam ca mai am putin si vomit. Am mers inapoi si mi-am luat lenjeria intima, blugi negri, o camasa neagra cu un tricou din flanele rosu spre negru. Mi-am prins parul cafeniu de lungime medie intr-o coada de cal. M-am uitat in oglinda, la ochii mei albastri. Mi-am pus putina mascara si eram gata.
Am mers jos la bucatarie si am mincat. Am incercat sa ignor intrebarile mamei si tatei despre noua scoala si cum ma simt, deja eram emotionata destul, iar intrebarile lor inrautateau lucrurile. Cind am terminat ramasesera 30 de minute pina incepea scoala. Tata m-a condus cu masina si cind am iesit afara ochii mei se marisera, era imensa, dar in acelasi timp frumoasa. Am iesit afara din masina si am vazut toata lumea, toti erau diferiti si pareau sa fie okay cu asta, fiind diferiti si nu perfecti.
Un grup de fete blonde au mers pe linga mine si au facut o fata dezgustata. Mi-am plecat capul in jos si am urmarit multimea de copii pina inauntrul scolii. Nu stiam unde sa merg. Am decis sa merg si sa stau in colt. Am inceput sa merg, dar am dat in cineva. Era o fata, parul cafeniu inchis ca al meu, ochii ei erau caprui si a zimbit aratindu-si dantura perfecta.
"Oh, tu esti noua fata ( eleva ), corect ? " am dat din cap, aprobind.
" Asta-i amuzant! Numele meu este Sophia! Care este al tau?" mi-a intins mina ca sa i-o iau si sa o zgiltii si asta am facut.
" Incintata sa te cunosc, Sophia! Ma numesc, Avery." am zimbit.
" Oh, asta este dragut si chiar ti se potriveste. Esti in clasa mea, deci poti sa mergi cu mine" am mers in jos pe coluar intr-o clasa draguta.
" Deci acum ca esti noua poti sa mergi cu mine, o sa-ti arat totul si o sa-ti spun tot ce trebuie sa stii. " a zimbit si i-am multumit. Pare draguta si tocmai mi-am facut o prietena in prima zi dintr-o scoala noua?
ASTA ESTE PRIMA CARTE PE CARE O TRADUC SI SPER CA O SA VA PLACA, CUM MI-A PLACUT MIE. COMENTATI CU CE CREDETI DESPRE EA SI VOTATI DACA VA PLACE.
CITEȘTI
The Senior ( Harry Styles ) tradusa
FanfictionAvery este noua eleva la WildFox High School. Departe de trecut, incearca un nou viitor, dar va fi oare un nou viitor? Ea il intilneste pe Harry Styles, student in ultimul an si cel mai popular baiat din scoala, care ii aduce vechile amintiri inapoi...