Avery
Mi-am simtit corpul relaxindu-se putin cind am vazut cine era. Harry. A chicotit si mi-a dat drumul. Nu era nimic amuzant in asta, m-am speriat. Putea fi un barbat mai in virsta care sa profite de o fata tinara ori un boschetar care sa ma jefuiasca.
" Asta nu a fost amuzant, Harry! " am intrerupt tacerea, iar el a murmurat un "Scuze" , apoi a mers tacut, lasind sa domine din nou o tacere ciudata.
" Este okay, doar nu o mai face din nou si apropo, ce faci aici? " a aprobat si mi-a zimbit, ca de obicei eu returnind gestul.
" Merg la o fata acasa care traieste prin apropiere si stiam ca si tu mergi in directia asta, deci m-am gindit ca pot sa merg cu tine. " Oh, a gasit oare Harry, playboy-ul scolii o norocoasa iubita? Am mers si am vorbit despre WildFox si daca imi place aici. Am ajuns in fata casei mele si ne-am oprit.
" Ei bine, aici este casa mea." am privit spre el, iar el doar daduse din cap.
" A fost dragut sa merg si sa vorbesc cu tine, Avery. Ne vedem miine si te voi vedea si la petrecere." am aprobat si m-am apropiat de usa casei mele.
" Harry, asteapta!" s-a intors zimbind spre mine.
" Unde se tine aceasta petrecere?" Nu stiam unde ar trebui sa mergem miine. Va avea loc la el acasa sau poate intr-un club sau ceva.
" La mine acasa, tot ce trebuie sa stii este postat pe facebook." Ei bine, eu nu aveam facebook din anumite motive. Ne-am luat la revedere si cind am intrat inauntru, am vazut un Jake curios si linistit.
" Nu ti-am spus sa stai departe de el?" am aprobat, simtindu-ma vinovata. Acum este momentul cind eu si el, ne asezam jos si el imi spune ce ar trebui sa fac si ce nu ar trebui sa fac. Ceva ce face de cind suntem mici.
" Okay, miine la petrcere ia-o usor, esti fata cea noua din scoala. La noi in scoala deobicei le facem ceva celor noi, la prima lor petrecere si ridem de ei intregul an sau doar citeva luni, deci...-"
" Iar ceea ce vrei sa spui prin toate astea este?" a lasat afara un suspin si am privit spre el. Si-a dat mina prin par, aranjindu-se.
" Nu bea foarte mult, nu bea ceva ce iti ofera ei si este deschis deja. Nu lua droguri sau pastile pe care ar putea sa ti le ofere. Nu purta haine provocatoare, nu fa sex, nu...-" cine crede el ca sunt? Pot sa am grija de mine.
" Wow, Jake, ia o pauza. Este o petrecere normala si ei m-au invitat. Toata lumea este invitata, deci calmeaza-te." a lasat alt suspin afara.
" Nu este o petrecere obisnuita, este petrecerea lui Harry, Avery."
Hey lume. In sfirsit am postat si eu. Oficial pot sa spun ca va iubesc. Multumesc ca apreciati aceasta carte si o cititi, inseamna mult pentru mine. Puteti sa comentati la diferite propozitii din carte deoarece sunt interesata de parerea voastra si puteti sa votati. Pupici. :)
CITEȘTI
The Senior ( Harry Styles ) tradusa
FanficAvery este noua eleva la WildFox High School. Departe de trecut, incearca un nou viitor, dar va fi oare un nou viitor? Ea il intilneste pe Harry Styles, student in ultimul an si cel mai popular baiat din scoala, care ii aduce vechile amintiri inapoi...