Avery
M-a trezit sunetul ploii de-afara. Am privit ceasul, inca 10 minute pina trebuia sa ma trezesc. Sunt norocoasa. Am lasat afara un suspin doar la gindul ca trebuie sa ma trezesc si sa merg afara pe vremea asta. Gindul asta ma facea sa vreau sa ma intind din nou in pat si sa dorm toata ziua.
Cind mi-am amintit de petrecere, m-am sculat din pat, am mers si am facut un dus si m-am imbracat cu iubitii mei jeansi negri si un hanorac. Mi-am prins parul intr-un coc neingrijit si mi-am aplicat putina mascara pe fata.
Priveam in dulapul meu cit timp asteptam micul dejun. Ce ar trebui sa port in seara asta? Nu am ce sa port, nici macar o rochie care ar arata bine. Nu sunt o fata care poarta rochii.
Catre: Sophia
Nu am cu ce sa ma imbrac in seara asta! Ajutor!
X
De la: Sophia
Este okay, o sa imprumuti ceva de la mine, o sa vedem dupa scoala ce!
:) X
Eram fericita ca am pe cineva ca Sophia. Era de treaba si stia ce ar trebui sa spuna si ce nu. Ma simteam ptotejata alaturi de ea si ne-am promis una alteia ca o sa avem grija una de alata in seara asta. I-am scris un mesaj rapid cu „multumesc„ inainte sa merg jos si sa iau micul dejun. Tata era acasa si era putin ingrijorat in legatura cu petrecerea, dar in acelasi timp fericit pentru mine. I-am promis ca o sa am grija.
Mergeam cu umbrela spre scoala, iar ploaia se oprea incet, incet. Cind am ajuns la scoala puteam auzi pe toata lumea cum vorbea despre petrecere si despre cit de distractiv va fi.
"Oh doamne, nu stiu ce sa port in seara asta!"
"Va fi atit de distractiv!"
"Vreau sa-l impresionez pe Harry si pe baieti. Sper sa am o sansa!"
Am mers spre dulapul meu si mi-am luat cartile.
"Hey Avery" Am auzit-o pe Sophia salutindu-ma si am salutat-o si eu. Am vorbit putin, dar am fost intrerupte de vocea oribila si ascutita a Carei. A venit spre noi.
"Salut, Avery... Sophia" a privit in jos spre ea.
"Ei bine, Avery, am vrut sa vorbesc cu tine si BOOM, aici esti." A chicotit, iar eu am zimbit fortat. Chicotul ei era unul fortat la fel ca zimbetul meu. Stiu unul cind vad unul, credeti-ma.
"O mica pasarica mi-a soptit ca Harry te-a invitat personal la petrecerea lui."
"O mica pasarica sunt eu-" Blondie sau Fiona a spus, iar Cara a intrerupt-o.
"Este doar un fel de a spune, Blondie." Cara a oftat.
"Deci ce este cu asta?" Cara imi da o privire ucigatoare.
"El este popular A, mult mai popular decit ti-ai putea imagina si el are o putere mult mai mare decit ai avea tu vreodata, deci taci din gura." Se rasteste ea. Am o porecla acum, A.
" Nu vorbi cu ea asa si numele ei este Avery" tipa Sophia la ea. Tot mai multa si mai multa lume incepe sa se holbeze si sa asculte.
" Ce vroiam sa spun este" s-a apropiat de urechea mea si dulcele si oribilul sau parfum mi-a invadat narile.
" Nici sa nu incerci sa-l atingi pe Harry. Este al meu, ok? Ai inteles?" Am aprobat.
Au plecat, dar oamenii inca se holbau la mine si Sophia. Harry si ceilalti au intrat si doar s-au uitat la noi, la fel ca toata lumea.
Sophia mi-a apucat bratul si am mers spre clasa in timp ce-mi spunea sa nu-mi pese de ce spune Cara.
Dupa scoala am mers la ea acasa. Era frumos. Mi-a aratat imprejurimile si dupa am mincat niste Oreo cu lapte. Dupa a venit timpul sa ne pregatim pentru petrecere. I-am spus ca este prima petrecere la care merg, iar ea m-a ajutat sa-mi aleg o rochie,sa-mi fac machiajul si parul. Mi-a dat o rochie albastru inchis care era strimta in jurul talie si putin mai larga jos. Sophia avea o rochie neagra, strimta, in care arata uimitor. Mi-a facut un machiaj natural, la fel ca al ei si mi-a facut parul meu cafeniu deschis, in unul ondulat, pe al ei indreptindusi-l . S-a asezat pe pat spunindu-mi sa ies si sa-i arat cum arat. Am iesit, iar ea avea un zimbet urias pe fata.
"Harry va ramine cu gura cascata." am chicotit amindoua.
CITEȘTI
The Senior ( Harry Styles ) tradusa
FanficAvery este noua eleva la WildFox High School. Departe de trecut, incearca un nou viitor, dar va fi oare un nou viitor? Ea il intilneste pe Harry Styles, student in ultimul an si cel mai popular baiat din scoala, care ii aduce vechile amintiri inapoi...