Capitolul 12- Intrebari si raspunsuri

1.8K 104 16
                                    


Avery

Am privit spre ea. S-au mai culcat Harry si Cara impreuna? Au fost impreuna? Daca au fost, cred ca e destul de prost.

Cara este oribila, topita dupa atentie si numai sa o pupi tot timpul in fund.

"La inceputul anilor, la o petrecere ei s-au culcat impreuna. A aparut un zvon ca ar fi impreuna, dar Harry a spus nu si s-a culcat mai departe si cu alte fete. Pe de alta parte Cara s-a tinut doar dupa el si era ca si cum isi spunea siesi ca ei erau impreuna. De atunci se tine dupa el si uraste cand cineva vorbeste cu el sau cand aude alte fete vorbind despre cum s-au culcat cu el."

" A avut vreodata vreo iubita?" nu suna ca genul sau, dar poate ca a avut.

"Nu, Harry nu-si face iubite. Vrea sa fie liber. Consider ca culcatul cu aceeasi fata il dezgusta" a chicotit, iar eu m-am alaturat ei.

"Ti-e foame?" am aprobat.

"Bine. Atunci imbraca-te ca sa putem merge la cafeneaua de la colt. De multe ori am vrut sa merg, dar niciunul din prietenii mei nu a voit sa mearge cu mine." n-eam imbracat si am plecat intr-acolo. E ca si cum a spus comfortabil, foarte comfortabil. Diferite mese si scaune si cateva lumanari pe ici pe colo.

"O sa iau un ceai cu musetel" am comandat, iar Sophia si-a luat un ceai verde. Am luat loc undeva in fundul cafenelei si am inceput sa vorbim. Am discutat despre orice lucru pot discuta fetele:moda, machiaj si cei mai hot baieti din liceu.

"Daca ai putea alege un baiat din liceu cu care ai putea iesi, cine ar fi?" a intrebat, iar eu am luat o gura de ceai incercand sa ma gandesc.

"Nu stiu"

"Oh haide Avery, pana la urma trebuie sa te fi gandit la cineva" a ridicat din sprancene.

"Da, sunt cateva persoane"

"Cateva persoane? Asa fata! Cine?" a spus si amandoua am chicotit.

"Ei bine Harry si gasca sa" am raspuns.

"Da, sunt hot, dar stai departe de Liam, este al meu. Si Harry? Serios? Dupa noaptea trecuta?" am zambit aproband. Arata bine si privat.

"Pot sa te intreb ceva?" a aprobat.

"Noi suntem prietene acum, dar cine ti-a fost prietena inainte?"

"Stii despre fata care s-a culcat cu Harry si toata chestia cu videoclipul?" am aprobat.

"Numele ei este Hanna si am fost prietene."

"Imi pare rau ca ai pierdut-o"

"Este okay. Totusi nu te-am intrebat niciodata de ce ti-ai schimbat scoala?" nu stiam ce sa raspund. Nu voiam sa-i spun adevarul deoarece imi era atat de jena, dar in acelasi timp nu voiam sa o mint.

"E-eu..." a privit spre mine si a luat o gura de ceai.

"Am fost agresata"

The Senior ( Harry Styles ) tradusaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum