Răpire Sau Noroc?

159 2 0
                                    

Pe ecranul telefonului au apărut imagini cu Selly sărutând o altă fată. Eră brunetă. O chema Smaranda, un nume ciudat și care îmi provoca scârbă. Am jurat că o voi distruge și voi ajunge la inima lui.
Așadar, am plecat acasă plângând. Dimineața m-am trezit cu o adevărată idee genială. Am stat toată noaptea să mă uit la vlogurile lui și am descoperit adresa la care locuiau împreună.
M-am grăbit să îl aștept până va pleca spre studioul unde înregistra următoarea piesă 5gang,așa cum a zis pe story.
Aveam în cap zeci de planuri prin care fata va fi înlocuită cu mine. Selly nu putea iubi altă persoană în afara mea :Ori eu, ori nimeni!! Când el s-a urcat în mașină, am urcat în bloc și am reușit să intru în casă.
Apartamentul era exact cum l-a prezentat, un loc spațios și modern. Auzind ușa, Smaranda care era în duș credea că era "iubitul ei", cerându-i un prosop. Mi-am dat seama că în sfârșit se spăla! Wow. Nu aveam ce să pierd deci m-am pus pe canapea și chiar am decis să o aștept pentru a o surprinde.
Între timp am verificat contul de ei de instagram unde avea 10000 de poze cu Selly. Nici nu se potrivesc. Nu înțeleg ce a văzut la ea și de ce se folosește de faima lui. Brusc, schiloada care se spăla în baie devenise influencer.
Grăbită spre dormitor,i- am urmărit silențios orice mișcare. Bineînțeles că nu puteam veni dezarmată: aveam o pensetă, un deodorant spray de la Dove (cu pară), o sfoară și o banană. Nici nu știa ce o așteaptă!
Am intrat în cameră. A început să urle, eu am luat deodorantul și am pulverizat totul în ochii ei. Ea, rămasă chioară, s a împiedicat de pat și a căzut pe jos. A fost mai ușor decât mă așteptam. Am scos banana din buzunar și am bătut-o cu ea peste față. Totusi m-am gândit și la faptul că nu s-a spălat cum trebuia și am dat-o și cu deodorant la subraț. Am mâncat repede banana și am trecut la treabă,fără remușcări.

În Căutarea Lui SellyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum