Vara lui 2020, mai aproape de sfârșitul lumii :
(C=Crina) Convorbire telefonică :
-Hei... Sau mai bine zis bună....
Sunt tot Crina . Aceeași Crina de acum câteva săptămâni , însă lucrurile s-au schimbat enorm de atunci. Totul a luat o întorsătură neașteptată, iartă-mă te rog!!!..................................................................
Ar trebui să începem cu începutul. Probabil că toți vă întrebați cine sunt și ce-mi place. Sunt Crina și am 18 ani. Locuiesc în București și viața mea este destul de ciudată. Îmi place să citesc și să ascult muzică, însă am o latură pe care nimeni nu o știe. Pasiunea mea? Motocicletele. Ziua sunt tocilara din curtea școlii și seara sunt fata lui tata care se urcă pe motor și nu vine acasă până la 3 dimineața.
Alte curiozități de ale voastre : Părinții mei? Mama este doctor și tată n-am.
Câți iubiți am avut până acum? Aproximativ 4.
Bff: Andreea.
Așa arăt :Sunt îndrăgostită de Selly. Ne cunoașteam în copilărie, de când el locuia în Craiova și eu stăteam cu bunicii.Am fost prima lui dragoste și am avut o relație plină de dragoste care a durat vreo săptămână,dar acum nu mai mă ține minte. Prietena mea e adesea geloasă pe mine. Crede că pot să am orice băiat vreau, dar ea nu știe că vreau doar unul singur! Mi-am ascuns sentimentele față de el mereu, ba chiar am și vrut să mă sinucid pentru că nu am mai vorbit cu el.
Povestea este cam sumbră... Când aveam 14 ani am suferit despărțirea de Selly (eram iubita lui de dinaintea Magdei ) și am fost tristă un timp îndelungat. Mama m-a găsit în cadă, tăiată cu unul din cioburile oglinzii pe care am spart-o cu puțin timp în urmă. Ea a fost dezamăgită că fiica ei este așa de proastă, dorindu-și să nu mai aibă copii niciodată... Acum nu mai are așa multă încredere în mine, chiar dacă am făcut terapie câteva luni bune. De atunci am învățat să iau ceea ce mi se cuvine și să nu aștept să mi se dea nimic.Să înceapă acțiunea....😈
CITEȘTI
În Căutarea Lui Selly
Novela JuvenilSelly pune pe jar inima unei fete care ar face orice pentru a-l avea. O poveste încâlcită cu un deznodământ surprinzător de șocant!