Surpriză! Sau Nu Chiar

107 2 0
                                    

S:- Deci... Stai.... Chiar ești Crina!

 Chiar ești Crina!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

C:-Da..spun eu încet. Eu am fost tot acest timp. Te iubesc și nu am vrut să te pierd.
S:- Și eu trebuie să îți spun ceva și să îmi cer scuze. În tot acest timp știam că Smaranda m-a înșelat cu Cătălin talent așa că am vrut să mă răzbun. L-am plătit pe Gami să o violeze. În ziua în care tu ai venit acasă și am aflat rezultatele urma să o ucid, însă mi - am amintit parfumul tău. Îl purtai atunci, știam că nu e ea și m-am oprit. Te iubesc Puiu meu!
C:- Știi, și eu am vrut să mă răzbun după ce am văzut mesajul lui Gami și am făcut - o cu Abi.... Nu a însemnat nimic pentru mine, crede-mă! Suntem chit acum.
S:- Gami a influențat totul? Gami e obsedat de tine de foarte mult timp! Te urmarea la liceu, câteodată și la geam când te schimbai și știa orice mișcare făceai : ora la care făceai fiecare lucru, hainele pe care le luai pe tine, unde locuiai... Este psihopat, iar noi doi am terminat-o! M-am despărțit de tine din cauză că voia să - ți facă rău, dar am decis să dau uitării totul.
Selly a plecat. Nu a răspuns la telefon, așa că m - am gândit să i las un mesaj după al 5-lea apel ratat.
„ -Hei... Sau mai bine zis bună....
Sunt tot Crina . Aceeași Crina de acum câteva săptămâni , însă lucrurile s-au schimbat enorm de atunci. Totul a luat o întorsătură neașteptată, iartă-mă te rog!!!”. Am închis.
Trebuia să repar totul. L-am sunat pe Gami și l-am chemat acasă, unde rămăsesem singură. El a acceptat și i-am propus să facem sex,dar într-un mod mai neobișnuit. Ne-am sărutat pasional până în beci,dându-și tricoul jos. Acolo urma să se întâmple totul. L-am lăsat acolo și am încuiat rapid ușa beciului. O merita, el mi-a distrus de 2 ori relația cu Selly și nu îi mai permiteam nimic.
Am urcat în bucătărie foarte entuziasmată că mă răzbunam. M-am înarmat din nou :am luat nelipsita banană, de data asta necoaptă, cureaua Gucci a lui Abi și încărcătorul de laptop. Coborând înapoi, i-am găsit pe cei doi sechestrați foarte confuzi.
C:- Mi-ați distrus viața! Nu meritați să trăiți în așa rușine!
Așa că i-am legat pe amândoi cu funie și i-am întors cu spatele la mine. I-am nimicit cu banana care se simțea ca un bloc de ciment căzut peste fundul lor. Reușisem să-i învinețesc. Am luat cureaua și i-am bătut pe amândoi, terminând minunata ședință de bătaie cu cablul nemilos al laptop-ului. Amândoi au fost desfigurați, sângerând până la moarte. În sfârșit!

În Căutarea Lui SellyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum