Selly mă sărută și își scoate penisul imens cu care începe să se joace. Nu îmi venea să cred că am reușit să am așa noroc într-un timp așa de scurt. Îmi prinde mâinile de pat cu bandana lui Hermes. Scoate de sub pat o cutie plină de jucării sexuale alături de niște prezervative... El se apropie din nou de mine, simțindu-i respirația pe gât;voia să mă prindă de păr și să mă lovească, spunând că-i place hard core când este entuziasmat. Eram nerăbdătoare. Mă pune în 13 poziții diferite și totul durează destul de mult, dorind să nu se termine niciodată. Simțeam cum intra în mine și cum orice obiect era intrus : telecomanda, polonicul, sticla cu apă, parfumul lui, chiar și cheile de la mașină... Când s-au terminat clipele fierbinți, el voia să o facem iar și iar. M-am ridicat.
....................................................................
(Selly =S, Gami=G, Mădălin = M, Crina =C)
S:- Smara,pregătește-te, ieșim cu Gami Mădălin și Dorian la sushi ca să sărbătorim!
Era un restaurant luxos;băieții ne așteptau la masă.
Gami avea un comportament suspicios...
S:- Ceeee ziceți bossilorr, Smara a mea a luat!!!!!
G:-Oooo, bineeee Smaraa, stiam eu ca o sa fie bine!
În privirea lui Gami puteam citi dorința lui de a face dragoste cu mine.
D:- Și ce ziceți voi, mai îndrăgostiților? Cum vă mai merge relația?
Am purtat o discuție destul de lungă. În timpul ăsta am dat peste cap câteva short uri. Știam că Gami și-a dat seama cine eram, așa că am decis să merg la baie. M-a urmat. Am încercat să mă prefac că nu știu ce se întâmplă . M-am dat cu puțin ruj, când deodată Gami intră după mine în baie..
G:- Nu te mai ascunde!Știu ce ai făcut !
C:-Taaaci, nu mai urla! O să te audă Selly..
G: - Fă-mă să tac! Dacă vrei să păstrez liniștea fă tu gălăgie.
Deodată, el mă ia și mă aruncă în colțul camerei. Începe să mă pună mâna pe mine și să se împingă cu totul în mine pe marginea chiuvetei. Nu îmi displăcea în totalitate, însă nu voiam să îl înșel pe Selly. Mă simțeam foarte amețită și mi-era greață. M-am ridicat, i-am dat o palmă peste față și am ieșit. L-am rugat pe Selly să plecăm chiar în momentul în care sosise mâncarea.
CITEȘTI
În Căutarea Lui Selly
Fiksi RemajaSelly pune pe jar inima unei fete care ar face orice pentru a-l avea. O poveste încâlcită cu un deznodământ surprinzător de șocant!