De obicei stau singură, așa că îmi place să mă destrăbâlez ori de câte ori am ocazia. Sâmbătă seara Gami, prietenul meu din liceu, dă o petrece periculoasă la el acasă.
(Andreea =A, Crina=C)
A:-Wow, să nu te recunosc. Tocilara care învăța ieri la fizică iese astăzi la petrecea celor mai populari oameni din școală! Nu te îmbrăca prea mult, poate îl întâlnim pe Selly la petrecere.
C:-Ha ha, foarte amuzant!
În sufletul meu rece de durere îmi doream ca aceste cuvinte să fie adevărate. Voiam să-l văd și să-i pot sări în brațe, mai apoi să îmi fac de cap cu corpul lui!
M-am îmbrăcat așa :Am pornit spre casa lui Gami, unde i-am găsit pe toți morți de beți și dansând. Surprinzător, Selly chiar a apărut. Nu l-am mai văzut în realitate de ani de zile, singurele dăți privindu-l pe YouTube și pe posterul cu el din camera mea.
Inima îmi bătea cu putere și simțeam cum începeam să tremur peste tot. În capul meu apăreau imagini cum făceam sex sălbatic și totul era așa cum îmi doream eu. Vrând să beau ceea ce aveam în pahar, cineva trage bautura din mâna mea... :
- Ora 00:30, parcul central.
O voce groasă îmi șoptea aceste cuvinte și pleacă. Speram că era Selly, așa că decid să mă duc și să văd dacă mai are și altceva gros care m-ar putea interesa.
Cum am ajuns în parc, un băiat slab și înalt vine spre mine alergând. Avea gluga pe cap.
(N=necunoscut)
N:Verifică-ți telefonul. Îmi vei mulțumi mai târziu.
Am rămas șocată...
CITEȘTI
În Căutarea Lui Selly
Genç KurguSelly pune pe jar inima unei fete care ar face orice pentru a-l avea. O poveste încâlcită cu un deznodământ surprinzător de șocant!