Her scream

380 11 0
                                    

-Felix perspektiv-
Jag slet upp dörren, där inne stod Oscar, Ogge och Omar redo för att åka.
"Har du väskan?" Frågade jag samtidigt som jag halvsprang ut till Ogges bil,
Oscar nickade samtidigt som han kastade sig in i bilen tillsammans med dom andra killarna, Ogge startade bilen och körde i full fart mot Markus hus.
Ogge parkerade bilen en liten bit ifrån Markus hus så dom inte skulle höra att vi kom. Vi klev ur bilen och Oscar tog fram väskan och öppnade den, han gav oss alla en varsin pistol och sedan började vi gå mot huset.
Jag öppnade försiktigt ytterdörren som till min förvåning var öppen, jag hörde direkt Emmas skrik och en massa skratt och jag förstod direkt att dom befann sig nere i källaren. Jag slet upp dörren till källaren och ser Emma ligga helt naken i sängen med en massa killar över sig, jag känner hur hela jag kokar och utan att tänka så skjuter jag Markus så han faller till marken, resten av killarna börjar skjuta mot oss men vi är bättre, jag springer fram till Emma som gråter och skakar, jag hjälper henne att sätta på sig min tröja och hennes trosor och springer sedan ut med henne till bilen med Oscar,Ogge och Omar precis bakom mig.

-Emmas perspektiv-
Jag satt i Felix knä och grät fortfarande och skakade så fort jag tänkte på vad som precis hade hänt, jag hade förlorat oskulden...genom att ha blivit våldtagen..jag började gråta bara av tanken, jag borrade ner huvudet i Felix halsgrop och jag kunde känna hur hans hand sakta åkte upp och ner för min rygg. Jag blev tröttare o tröttare och tillslut så somnade jag i Felix armar.
Jag vaknade av att Felix reste på sig, jag klev snabbt ut ur bilen och Felix kollade lite konstigt på mig,han gick fram till mig och sa att jag kunde sova hos Oscar, jag nickade lite och tittade sedan ner på mina fötter.
Felix tog min hand och drog med mig in i Oscars hus. Vi gick upp till övervåningen och in i ett rum med en dubbelsäng. Godnatt då...sa Felix och vände sig om och började gå,
"Snälla gå inte, jag vill att du sover med mig..." Sa jag och tittade ner på mina fötter..., "Då gör jag det" sa han och gick fram till mig, han satte två fingrar under min haka och tvingade mig att titta honom i ögonen.
"Jag ska bara gå ner och snacka lite med killarna,jag kommer snart tillbaka" sa han och gick sedan.

____________________________________________________________

Mr. BadboyWhere stories live. Discover now