-Felix perspektiv-
Jag slog upp ögonen och möttes av Emmas ryggtavla,jag höll om henne och hon låg riktigt nära mig, jag kunde fortfarande inte förstå hur hon måste känna just nu, jag började pilla lite med hennes hår, men plötsligt så började hon röra lite på sig och jag slutade direkt,
"Nej',sluta inte..snälla", sa hon,hennes röst var skör,som om den skulle brista vilken sekund som helst.
Hon vände sig mot mig så vi låg ansikte mot ansikte, det var helt tyst,ingen sa någonting.-Emmas perspektiv-
Jag vände mig mot Felix så vi låg ansikte mot ansikte, det var helt tyst,ingen sa någonting.
Vi låg säkert och bara tittade på varandra i 10 minuter,
"Vill du gå ut med mig? Typ äta eller nåt?.." Sa Felix plötsligt, man kunde höra att han var nervös,
Jag behövde inte tänka länge, mitt svar var solklart,
"Absolut"
Hela Felix sken upp och kan kastade av sig täcket och innan jag visste ordet av så var han ute ur rummet.
Jag gick upp ut sängen och gick raka vägen till badrummet, jag visste inte om jag skulle våga titta i spegeln och det skulle jag nog inte gjort, ett lätt skrik lämnade min mun när jag såg mig själv, jag såg hemsk ut!
Jag tvättade bort allt smink under ögonen och borstade igenom håret med mina fingrar, nu såg jag iaf helt okej ut.
Jag gick ner till köket där resten av killarna var, jag möttes av 4 otroligt sexiga kroppar, jag kände hur jag blev helt röd i ansiktet och gömde det i mina händer, Felix gick fram till mig och kramade mig och pussade mig lätt på näsan.
"Du..Emma" ,sa Felix sedand, "vadå?" Svarade jag lite osäkert, "vi har bestämt att du ska bo här med oss, du är inte säker längre.." Sa han samtidigt som han tog min hand, "men jag har ju inga kläder,ingenting" sa jag lite smått nervöst.
"Därför ska Ogge skjutsa hem dig så du kan packa med dig det du behöver" sa Felix snabbt, jag blev glad att det var Ogge som skulle skjutsa mig, han verkade snällast, efter Felix såklart.
1 timme senare så satt jag och Ogge i bilen påväg tillbaka till Felix hus, vi hade varit hemma hos mig och jag hade tagit med mig dom sakerna som jag behövde.
"Felix tycker verkligen om dig Emma" sa Ogge plötsligt, "gör han?" Sa jag förvånat, "Ja, vi andra märker det på honom,han är liksom alltid glad,om du fattar vad jag menar liksom" sa han och skrattade lite" "haha aa jag tycker om han me" sa jag och log ännu mer.
ESTÁS LEYENDO
Mr. Badboy
Novela JuvenilEmma är 17 år och har precis börjat andra ring i en helt ny skola, Hon vill inte vara den osynliga tjejen i skolan men vad händer när hon byter stil helt? Kommer hon lyckas motstå Felix charm?Kommer Felix lyckas skydda Emma ifrån Markus och hans gän...