I love you

372 9 1
                                    

-Felix perspektiv-
Jag hade planerat allting, jag skulle ta med Emma på en fin resturang och jag skulle berätta för henne vad jag känner. Det här skulle bli så perfekt!.

-Emmas perspektiv-
När klockan började närma sig 6 så hoppade jag in i duschen, Felix hade sagt att vi skulle åka ungefär kvart över 7. När jag var klar så torkade jag mig och bytte om till kläderna jag skulle ha jag satte på mig en ljusrosa klänning som var axelbandslös, jag fönade och plattade mitt hår och sedan sminkade jag mig. Tillsist så tog jag på mig de smycken som jag tyckte passade till och mina vita Jeffrey campbell. Jag tittade mig en sista gång i spegeln innan jag gick ut ur rummet och ner till vardagsrummet där alla killar satt, jag harklade mig lite och sedan var alla blickar på mig, dom satt som fast frusna, Felix ursäktade sig och kom fram till mig, "Du är så vacker babe" viskade han och blinkade med ena ögat, jag kände hur jag rodnade lite och tittade ner på mina fötter. Felix sa hejdå till dom andra killarna och tog sedan min hand och så gick vi ut ur huset, Felix gick mot Ogges bil och öppnade dörren åt mig, Felix hade nyligen fått sitt körkort och man kunde minst sagt säga att han var riktigt stolt över att han kunde köra vart han ville. Efter 10 minuter så var vi framme, Felix parkerade framför en resturang som såg riktigt lyxig och fin ut, han gick ut bilen och sedan öppnade han min dörr som en riktigt gentleman.

-Felix perspektiv-
Jag och Emma gick hand i hand in på restaurangen, kyparen visade oss till vårt bord och gav oss varsin meny, när vi hade fått våran mat och var klara så tog jag Emmas händer i mina, hon tittade förvånat på mig och log sitt fantastiska leende, "Jo asså jag..tycker om dig väldigt mycket ska du veta, och jag vill inte att någonting mer ska hända dig för du betyder mycket för mig" sa jag och log lite nervöst, hon tittade mig rakt i ögonen och sa "jag tycker om dig me Felix" jag kände hur det vart ett helt zoo i min mage och jag böjde mig sakta fram och kysste henne.
Hela vägen hem så var det ända jag kunde tänka på "kyssen" den var så perfekt på nåt vis, allt kändes bara så bra när jag kysste henne.
Jag parkerade bilen på uppfarten och vi gick ut, Emma gick fram till mig och gav mig en snabb puss innan hon öppnade dörren, killarna tittade oroligt på oss och sedan tillbaka på TV:en, "Ditt hus brinner Emma" Sa Omar.

Mr. BadboyWhere stories live. Discover now