Do you like her?

336 13 2
                                    

-Emmas perspektiv-
Jag satt i Felix knä och grät fortfarande och skakade så fort jag tänkte på vad som precis hade hänt, jag hade förlorat oskulden...genom att ha blivit våldtagen..jag började gråta bara av tanken, jag borrade ner huvudet i Felix halsgrop och jag kunde känna hur hans hand sakta åkte upp och ner för min rygg. Jag blev tröttare o tröttare och tillslut så somnade jag i Felix armar.
Jag vaknade av att Felix reste på sig, jag klev snabbt ut ur bilen och Felix kollade lite konstigt på mig,han gick fram till mig och sa att jag kunde sova hos Oscar, jag nickade lite och tittade sedan ner på mina fötter.
Felix tog min hand och drog med mig in i Oscars hus. Vi gick upp till övervåningen och in i ett rum med en dubbelsäng. Godnatt då...sa Felix och vände sig om och började gå,
"Snälla gå inte, jag vill att du sover med mig..." Sa jag och tittade ner på mina fötter..., "Då gör jag det" sa han och gick fram till mig, han satte två fingrar under min haka och tvingade mig att titta honom i ögonen.
"Jag ska bara gå ner och snacka lite med killarna,jag kommer snart tillbaka" sa han och gick sedan.

-Felix perspektiv-
Jag gick ner för trappan och in i vardagsrummet där killarna satt,
"Du gillar henne verkligen va?" Sa Ogge, jag nickade lite och tittade ner på mina fötter.
"Hon kanske borde bo här med oss ett tag,hon är inte säker nu när Markus vet vem hon är" Sa Oscar.
"Jag vet", svarade jag lite nervöst.
Jag sa godnatt till dom andra och gick sedan upp till Emma,jag öppnade försiktigt dörren och hörde små snyftningar som kom ifrån sängen, jag förstod att det var Emma som grät, jag tog av mig alla kläder förutom kalsongerna och kröp ner bakom henne, hon vände sig sakta om så vi låg emot varandra.
H-han tog min oskuld...stammade hon fram medans tårarna forsade ner för hennes kinder.
"Markus?" Frågade jag och försökte låta så lugn som möjligt.
"Ja" sa hon ledsamt

Jag ska döda honom.

____________________________________________________________

Mr. BadboyWhere stories live. Discover now