Tuhaf dalgalar

27 2 1
                                    

Stan ve Ford ' un tekne gezisine çıkmasının üzerinden tam 3 ay geçmişti.  Stan her zaman ki gibi rahattı ve teknede kendi halinde takılıyordu.  Ama Ford Stan kadar rahat değildi . sanki Ford ' u rahatsız eden birşey vardı. 

Stan dergilerine bakıp eğleniyordu ve Ford ' u eğlendirmeye çalışıyordu ancak Ford ' un eğlenmeye pek niyeti yoktu . Ford birden yerinden kalktı ve Stan ' e günlükler nerde ? Stan hiçbirşey hatırlamıyordu daha doğrusu birçok şeyi hatırlıyor fakat günlüklere ne olduğunu hatırlayamıyordu . Hey Ford sen neden bahsediyorsun ? Ford birden Stan ' a döndü ve onun hafızasını kaybettiğini aklına getirememişti . Yok birşey dedi ve Stan ' a gülümsedi .

Ford cebinden telefonunu çıkardı ve Dipper ' ı aradı . telefon çaldı ve Diper telefonu açtı . Arayan büyük amca Ford ' tu . Merhaba çocuklar nasılsınız iyiyiz Ford amca siz nasılsınız tatiliniz nasıl gidiyor ?  Şey Dipper olmaması gereken şeyler oldu . Ve tuhaf şeyler olmaya başladı ve bu tuhaf şeyler beni endişelendiriyor . Dipper birden duraksamıştı ne yapalım Ford amca şuan yapacağınız birşey yok hareketimi bekleyin dedi ve anında telefonu kapattı. 

Stan halinden memnundu ama Ford değildi

Peki Fordu bu kadar endişelendiren ne olabilirdi ?

Esrarengiz Kasaba  *** Bill ve Chill ikizlerin hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin