Sarsıntı

21 1 0
                                    

Ford giderek bu durumdan rahatsız olmaya başlamıştı. Ve daha çok huysuzlanmıştı Stan Forda sordu hey kardeşim senin neyin var böyle rengin de hiç iyi görünmüyor . Stan Forda yüksek sesle bağırdı . Ve Ford kendine geldi . Sanırım biraz yorgunum dinlensem daha iyi olacak dedi . Ve dinlenmek için kendine bir yer yaptı . Ve orada uyudu . Stan kendine bir kahve yaptı onun için kahveden daha huzur ve keyif verici birşey yoktu . Stan keyifliydi ancak Ford öyle değildi . Ne vardı Ford ' un ciddi sorunları mı vardı yoksa ? Stan bir türlü düşünmeden duramıyordu . Kardeşini endişelendiren şey neydi ? Ne olabilir di ki ? Stan uçsuz bucaksız denize dalmıştı.  O sırada Ford ' un sesine uyandı . Ve hemen kardeşinin yanına gitti .

Ford aç gözlerini iyi misin ? Evet Stan daha iyiyim diyerek iki kardeş birbirlerine bakıp gülümsedi. 

Stan sana anlatmam gereken çok önemli şeyler var çok önemli tekne yolculuğumuzu bitirip hemen kasabaya geri dönmeliyiz .

Birşeyleri yalnış yaptık ve bu bizim için hiç iyi olmayabilir . Ekip geri dönmeli ve bu tuhaflığa son vermeliyiz . Anladın mı beni

Stan Ford ' un yüzüne anlamaz bir şekilde bakıyordu . Ford neden bahsetmişti ? Kasabaya neden dönmek istiyordu ? Asıl soru hangi tuhaflığa son vereceklerdi ? En iyisi Ford 'u dinlemekti .

Bugünden tezi yok kasabaya döneceklerdi.  Ford dümenin başına geçti ve rotasını esrarengiz kasabaya çevirdi .

Esrarengiz Kasaba  *** Bill ve Chill ikizlerin hikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin